Ingen som ska till Öland med hoj å fira midsommar...?
Känns lite pissit att åka själv i år igen...?
Åker kanske imorgon eftermiddag eller Fredag morgon..
Hör gärna av er.. MVH Erik
Köra lite på onsdag! 18 i allén som vanligt.
På väg hem från midsommar firandet på Öland i söndags då något hände
som jag aldrig trodde skulle hända mig.
Sträckan mellan Alvesta och Sjöatorps rondellen även kallad väg 25 där 70km/h gäller. Ligger i laglig fart för en gångs skull och ser ett tiotal bilar som kommer i mötande körfält i en fint liten kö. Och sen är det en jävla V70 som skall köra om, kommer över i mitt körfält och det smäller till som FAN. väjde åt höger där det inte finns någon mer än dike kastas av och stannar och känner att det är mycket som inte står rätt till i kroppen.
Denna jävla V70 visar sig vara en VIT BLÅ Polis bil som smet ifrån olycks platsen. Så nu sitter man här som ett jävla kolli med bruten axel 3 revben och ett lårbens brott. Och Polisen ber inte om ursäkt utan säger att jag inte kunnat se vad för bil det va.
Jag säger detta här och nu, ALDRIG att Jag kommer att visa polisen hänsyn eller att jag sätter mej på en hoj i fortsättningen.
Ta det lugnt allt kan hända..
På väg hem från midsommar firandet på Öland i söndags då något hände
som jag aldrig trodde skulle hända mig.
Sträckan mellan Alvesta och Sjöatorps rondellen även kallad väg 25 där 70km/h gäller. Ligger i laglig fart för en gångs skull och ser ett tiotal bilar som kommer i mötande körfält i en fint liten kö. Och sen är det en jävla V70 som skall köra om, kommer över i mitt körfält och det smäller till som FAN. väjde åt höger där det inte finns någon mer än dike kastas av och stannar och känner att det är mycket som inte står rätt till i kroppen.
Denna jävla V70 visar sig vara en VIT BLÅ Polis bil som smet ifrån olycks platsen. Så nu sitter man här som ett jävla kolli med bruten axel 3 revben och ett lårbens brott. Och Polisen ber inte om ursäkt utan säger att jag inte kunnat se vad för bil det va.
Jag säger detta här och nu, ALDRIG att Jag kommer att visa polisen hänsyn eller att jag sätter mej på en hoj i fortsättningen.
Ta det lugnt allt kan hända..
Men för fan, om du är helt säker på att det var en polisbil och du vet vilken tid det var så måste de ju kunna spåra vem som körde! Dessutom måste det ju finnas gott om vittnen?
Söndag, fint väder! Gasa?
Vi blev så många så det var tvunget att ringa till VV för särskilt tillstånd.
Var inte dig jag mötte mellan eke-vägskälet och rottne idag nu på eftermiddagen? Isf får du lära dig släppa på gasen.. du höll inte 70!!!
//KaliZ
Nix, höll mig söderut idag, mot Urshult!
Jag kör aldrig för fort!
Bra! 50 km/h mitt i vägen med krampaktigt tag i styret är det rätta!Aha okaj... bli inte orolig.. jag höll inte direkt 70 heller...
Jag vill att det ska sluta regna nu. Jag vill ut och köra!
Nu är det väder igen. Allén 18!
Nu är det väder igen. Allén 18!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2