Vi kan ju köra 25;an till Alvesta, och sen 27;an till Värnamo! Enkelt och bra.
Eller så tar vi Härlöv-Moheda-Rydaholm-Hyggestorp-Värnamo...fast det var länge sen jag åkte på Ohsvägen! Vilken väg blire Kallizz? Sääääg!?
Det är inte mycket att se. Han har bara tappat en skruv och nu sitter det ihop med ett par buntband.
Köpt någon ny mc än?
aha, bara så, det är ju standard på ktm det... minns när vi körde en runda i somras och krashpucken på baknavet och en bult till höger kylarvinge vibrera bort...
inga försäkringspengar än, ingen hoj... =/
Riktigt go runda idag, fina vägar runt Värnamo samt trevliga lokala förmågor att lotsa runt på en hope Växjö och en vilsen Norrhultsbo.
Stoppet innan dagens färjetur, samt parkering på Max i Värnamo, och en mycket lycklig KaliZ som efter mycket tjatande fick hoppa lite i hoppborgen, åhh så glad han blev
Och som alla nu ser samt jag och KaliZ vet så är det numera en st älg mindre på vår herres jord, knäpp edra händer och hoppas att ni slipper köra på dessa djävulens utsända
Ingen som ska ut o köra lite idag? Precis flyttat in och kan änsålänge inga fina vägar.
Idag blir det lugnt. J-kligt synd du missade körningen igår!!! Men det blir flera tillfällen!
//KaliZ
Jäkligt surt att missa eran körning!
Min far hade sett er tuta igenom rydaholm
Nästa gång ska jag försöka att INTE jobba en hel helg....
Haha gött!Jag tutade och hälsade på honom både på dit och hemvägen. Andra gången blev polarn tutlurad och håll på att stanna....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|