OliverKmark
Rostfri
Nope var inte jag.
Har varit upptagen med att flytta så inte kört mycket. Får bli nån repa nu i veckan istället.
Hepp, var en kopia av bilden på din retta i vilken fall Kanske ser dig framöver då!
Nope var inte jag.
Har varit upptagen med att flytta så inte kört mycket. Får bli nån repa nu i veckan istället.
Sirkö-vägen har blivit sjukt dålig nu efter den hårda vintern så den är bara att lägga ner, bättre att fortsätta på jätvägen och köra hela vägen ner mot urshult mycket finare väg där samt att det är sopat och fint.
Sen finns det redigt fina vägar ner mot skåne om man orkar köra lite längre.
Precis hemkommen från en tur på bl.a. den vägen. Bra tips där. Inget grus och knappt inga bilar där idag. Tummen upp!
Tänkte att jag kanske försöka hitta till SMC grejen imorgon. Kanske ses där för en liten runda?
Fick jobba över...
Tjejen jobbar på lördag, ska ut en runda då om det är fint väder. Om nån är sugen på att köra lite och kanske ta en kaffe så skrik till.
Vilken tid hade du tänkt dig ? Om det är tidigt på morgonen så kan jag hänga på annars inte tjejen kommer hem från 10 dagars semester så får lägga min tid på henne.
Verkar som om det ska regna hela lördagen med..
Ser bättre ut på söndag om du kanske kan komma ifrån nån timme?
Absolut. ska vi stämma av en dag/tid så kanske vi kan få ihop ett gäng?
Jag är dock inte ute efter en bombarunda, mer lite myskörning (så alla som vill kan hänga på)
Köra på onsdag runt kl 17-17:30 ?
Svängde förbi cafét i ör igår, där stod en gixxer och nån motard, var det nån härifrån?
Köra på onsdag runt kl 17-17:30 ?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |