Ok ja e på
Startavgiften är 200:- betalas till mig men då ingår fri mängd lammkött
F-n vilka dåliga tider du kommer med. Jag får stå över. Se upp för farbror blå bara många sådana ute denna helgen. Dem pratade lite med mig igår...Tokgaxa imorgon klockan 13! Allén är väl avstängd, men det kanske går att komma in där ändå? Annars får vi väl samlas vid...oxgrillen kanske? Ja, så gör vi, antingen allén eller oxgrillen. Hejdå.
Jurgen såg man komma på ett hjul igår (framhjulet) nere vid korsningen till lidbergsgatan.Ok ja e på
Startavgiften är 200:- betalas till mig men då ingår fri mängd lammkött
Tokgasa på söndag????
//KaliZ
Ja, jag träffade en oerhört onykter Kaliz på stan ikväll och han lovade att bjuda ALLA på våfflor och grogg om man anmäler sig i allén senast klckan 13:00 imorgon söndag! Ses där.
Haha!!! Men för i helvete! Våfflor blir det inga iaf. Mmmm Grogg...
I vilket fall som helst. Sista semesterdagen Dags att styra upp lite körning på allvar!!!
Tokgasa idag kl 13 samling i Allén idag om den nu är öppen. Annars blir det Oxgrillen. Har ingen aning om vart vi ska, men varför inte dra ner till blekinge och ta en glass på glaciären (kanske inte har öppet vid närmare eftertanke, men det löser sig)? Ta med er förslag vettja. Jag monterar på videokameran för att föreviga denna underbara dag, den som inte vill hamna på bild gör bäst i att köra bakom mig (vilket inte lär bli så svårt ).
Jag slänger med mig badbyxor iaf. Blir säkert tokvarmt idag igen. Kanske kan vi stanna till och ta ett tokdopp efter våran tokkörning. Kanske i tokhavet... vem vet vart det bär av!!! Nu kör väl inte alla touringhoj som jag gör, men va tusan ett par badbrallor får väl vem som helst med.
1. KaliZ+Ev folk ifrån värnamo
2. Gustav1+tjej (Var inte orolig nu Sofia, vi ska nog hålla nere tempot så du kan följa med)
3. Joniz+folk (japp du hörde rätt. DU ansvarar för att sparka Crille+Micke+övrigt folk i skogen ur sängen.)
4. Sebbe+kompis?
5. Jurgen+grogg?
6.
7.
8.
Seså kom igen nu, vi ses kl 13!
Va i helsike gjorde du uppe vid 7????
Ska se hur många man får med sig, djugeltelegrafen har kallat dånat över skogen, får väl se vilka som är i kördugligt skick
Fick tyvärr banga på sagan om ringen blev tokhungrig på slutet så körde raka vägen in till mcd i allen
Fan att jag missade er.. Jag skyller allt på Karl Oskar. Får hoppas det fina vädret håller i sig för nu är det min tur att ha semester!
Körsällskap närmsta veckan, typ när som helst, är varmt välkommet!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|