Spontanåka!

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
jag hakar gärna på imorrn, skiter i å tvätta, så jäääävla tråkigt. vilken donken ere vi snackar om? kan inte väsby värst bra. någon som vill/kan mötas upp i city/södermalm?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
jag hakar gärna på imorrn, skiter i å tvätta, så jäääävla tråkigt. vilken donken ere vi snackar om? kan inte väsby värst bra. någon som vill/kan mötas upp i city/södermalm?

ganska lätt att hitta. kör e4, ta avfarten väsby (inte den innan som går till infracity) direkt kommer du fram till en rondel, då ser du donken till höger om dig.

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64

Vi kan mötas i city om du vill, men det e svårt att inte hitta efter Bullys beskrivning..

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Jag kanske dyker upp med bilen i upplandsväsby? kl 1800

Det går att wheela med allt, och bully det beror inte på min muskulösa rumpa..:tummenupp

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Jag dyker upp på Hondacity i väsby 18.
Drar från sumpan me hojen runt 17:30 eller så.

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Tack för idag! Nu ska jag dumpa min hoj nerför Hammarbybacken så blir allt bra igen....:huvet

Tack själv alltid lika kul att åka med er alla!! dumpa hojen det var det dummaste jag hört haha vi ska ju mecka bakdrev modell mega stor så att tvåan blir lika ettrig som ettan :yoparty

lika bra att passa på å köra så fort man är ledig så om det är nån som är sugen på en tur imorrn kväll typ vid 20 så är det bara att hoooojta alternativt nån långrökare till helgen?

Zolla gsx

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Hoj
Suzuki Gsxr-600
Tack själv alltid lika kul att åka med er alla!! dumpa hojen det var det dummaste jag hört haha vi ska ju mecka bakdrev modell mega stor så att tvåan blir lika ettrig som ettan :yoparty

lika bra att passa på å köra så fort man är ledig så om det är nån som är sugen på en tur imorrn kväll typ vid 20 så är det bara att hoooojta alternativt nån långrökare till helgen?

Om vädret tillåter så vill jag om det går!!:tummenupp

Har inte kört på snart 3 veckor:huvet Men snart är nog allt klart med bolaget..:va

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Jag vill också åka ju men jobbar lördag :gnissla
Nåja får åka hoj till jobbet imorgon iaf för första gången sen förra onsdagskörningen :Bugar

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Tack Alpha Beast brudarna och resterande som var med idag :)

Var trevligt på Honda city i väsby :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...