Spontan körning

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Självklart är den på ... Måste ju ut och posera lite innan säsongen är över :tummenupp

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Typiskt, vakna vid halv tolv efter nattens slit och upptäckte detta för sent. Provade ringa Kenneth för att kolla om ni hunnit sticka och det hade ni ju nog redan gjort....men det kommer fler tillfällen..typ onsdag. Vart åkte ni?

//Andreas

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Det blev en Bombrepa light fram och tillbaka till Kälarne,tyvär med ett tråkigt slut ... :död Pirre skulle svänga av hemåt i rondellen i Granlo och framhjulet släppte :huvet Pirre i backen och hojjen i trottoarkanten ... men som tur var gjorde han inte illa sej i alla fall

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Typiskt, vakna vid halv tolv efter nattens slit och upptäckte detta för sent. Provade ringa Kenneth för att kolla om ni hunnit sticka och det hade ni ju nog redan gjort....men det kommer fler tillfällen..typ onsdag. Vart åkte ni?

//Andreas
Faan va synd att du inte hann med Andreas. Tyärr är det ju lönlöst att ringa mig när jag är ute och kör. Men en spontankörning av världsklass blev det i alla fall. Själv drog jag och en av polarna ut på en körning till nu i eftermiddag. (Det var ju så grymt bra väder). Så jag fick ihop över 40mil i solskenet idag :tummenupp

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Faan va synd att du inte hann med Andreas. Tyärr är det ju lönlöst att ringa mig när jag är ute och kör. Men en spontankörning av världsklass blev det i alla fall. Själv drog jag och en av polarna ut på en körning till nu i eftermiddag. (Det var ju så grymt bra väder). Så jag fick ihop över 40mil i solskenet idag :tummenupp

Låter trevligt...vart en sväng för mig också...vart fel ca 10 mil lite hit och dit..men det blir mer på onsdag om vädret håller i sig.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Det blev en Bombrepa light fram och tillbaka till Kälarne,tyvär med ett tråkigt slut ... :död Pirre skulle svänga av hemåt i rondellen i Granlo och framhjulet släppte :huvet Pirre i backen och hojjen i trottoarkanten ... men som tur var gjorde han inte illa sej i alla fall
Ja asgrym bombrepa vi gjorde :yoparty men synd om Pierre på slutet. Bra att han klarade sig oskadd. Allt annat är bara att fixa. Fast jag håller på Pierre... man skall gå hårt in i böjarna och bromsa skitsent, det är hårigt.

Låter trevligt...vart en sväng för mig också...vart fel ca 10 mil lite hit och dit..men det blir mer på onsdag om vädret håller i sig.
Kul att du tog dig ut en sväng du också. Nu håller i tummarna för finväder på Onsdag. Men vi bör som sagt åka tidigare framöver.

Last edited:

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
spontankörning

blev det för beautiful och Gixxer Tore:) 331 mot solefteå , stannade där och tog oss en kopp med kaka. Vänder och kör mot Jämland och kör mot Medelpad och slingrar oss igenom Indalsleden mot Timrå och där köper vi ett burgermål på Timrås bästa hamburgeri!! Kom fan inte ihåg vad det heter men där videoteket var!! Dem hyr ju för fasiken ut filmer där:huvet Skitsamma det blev en tur på 30 mil för oss två i solens tecken.

T-rex crew-memb

Njutnings-narkoman!
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
FZ1-S 06
I jämförelse var min spontantur löjlig (Njurunda tor) men jag kom ju iväg så sent. Först jobb och sedan lite övningskörning, har man lovat ställa upp som handledare så har man. Måste försöka komma med någon onsdag så jag får testa det med men hitills i sommar har jobbet hindrat mig för mycket. Jaja, kanske på onsdag ändå. Kul ändå att läsa om andra som är bättre lottade.

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Skall i imorgon upp till Kramfors(Lockners) och hämta lite prylar. Om nån är sugen på att ta en sväng dit upp så hojta till, alltid roligare att åka med sällskap än att puttra ensam. Kaffestopp är givet. Ingen tid bestämd men är inte styrd på något visst, dock hemma innnan 5. Hojta här eller sms/telefon 0703257328

Eller idag på eftermiddagen..

//Andreas

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Någon som skall göra en spontankörning i helgen? Ser ut att kunna bli hyfsat väder.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum