usch va många bra förslag ni kommer med! borde inte vara tillåtet!
det kliar efter att få mer effekt vid lägre varv. kommer inte varva speciellt hårt, med min lilla 600a idag så är jag sällan över 9-10k. snarare mellan 3-6k
Försäkringar är inga problem. jag betalar max en 500ing per år i det landet jag bor just nu, och så lär de bli i 6 år till i alla fall. (studier) och om 2år så kommer jag ner i 3-4hundra per år (på en r1a t.ex).
Använder hojen till mycket just nu. både kul och praktik. Har lite lätta tygväskor på min fz6-n idag och åker o handlar, men de e inte speciellt kul på motorvägen med nakenhoj. stadstrafik har jag tyvärr gott om. hum, men så skall man ju åka till Sverige varje sommar med. 40mil hem och sedan tillbaka på sköna svenska HÅLFRIA vägar.
Det som många säger om banditen är att den verkar lite trög, då misstänker jag att den kanske inte är jätte lämplig i stadstrafik, eller tänker jag fel? blir ju "tyvärr" så att jag kör väldigt ofta mellan bilarna istället för o vänta snällt bakom.
hum, jag får provköra lite o testa allt jag kommer över![]()
SÅ trög är inte banditen... Den är ju lättrörligare än en krompråm oavsett, och krompråmar smiter också emellan vid bilkö.
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)