The_FacultyGirl skrev:nämen e du här? Varför inte på msn din lille plutt skrutt?
Jag väntar på recensionen ska du veta!
Måste ju se till att du har en bra rättare![]()
så det inte blir skitsvenska inte
(och det blir det inte om jag får rätta)
men godnatt på dig med!
*kramar*
Pellert skrev:Puh! Nu har jag läst ALLA inlägg i den här tråden. Jag ska aldrig vara borta från en fast uppkoppling i en vecka igen. Jag har ju lyckats missa Mk3!
Kan dom inte bara låsa trådarna istället för att ta bort dom?Då hade man kunnat vara med i matchen i alla fall...
Tackar! BTW fixar packetet imorgon när jag har putsat upp bilen och hojen. Körde småvägar mellan Nyköping och Strängnäs idag, vi får åka där när du fixat kortet!BJ_nkpg skrev:: Grovt imponerad! Man kan ju faktiskt tycka att de skulle kunna låsa trådarna istället....
A ja... Välkommen tillbaka ialla fall Pellert!![]()
Snabbe_jag skrev:Min Folkesson Racing keps kanske![]()
Pellert skrev:Tackar! BTW fixar packetet imorgon när jag har putsat upp bilen och hojen. Körde småvägar mellan Nyköping och Strängnäs idag, vi får åka där när du fixat kortet!![]()
Mycket möjligt... Mot Gnesta, sedan var det någon liten håla och till sist Strängnäs. Ut på E20 och hem. Trist att köra med hela skuffen full med ved, annars hade det gått fortare. Men nu kan jag elda bäst jag vill!BJ_nkpg skrev:Åh! Skitschysst...Japp det lär vi får göra... Undrar om jag inte kan ha kört de vägarna någon gång förra året när jag blev omdirigerad med bilen...?
Vi får kolla upp det i sommar!
![]()
Snabbe_jag skrev:Han är lika gammal som mig 72:a, därav hans startnummer![]()
Penguin skrev:Jaså där ser man. Jag trodde faktiskt att han var lite äldre än så. Du också för den delen!![]()
Ja, men jag har varit ute och åkt hoj idag, nästan lika okhållundan skrev:glass till lunch =)
![]()
NoicE skrev:Ludde cad är roli
Vad kör ni fär progg?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |