berggren_martin skrev:och så går det inte att åka hoj för all jävla snöblask på vägarna
vadå för korridorer?Snabbe_jag skrev:Kör i korridoren och absluta med en Burn out a`la Gotland fett
Om jag bara inte bott på 4:e våningen, haft liten hiss och branta trappor...Snabbe_jag skrev:Kör i korridoren och absluta med en Burn out a`la Gotland fett
studentkorre, man är 10 pers som delar kök och vardagsrumAnesThesiA DeZ skrev:vadå för korridorer?
berggren_martin skrev:Om jag bara inte bott på 4:e våningen, haft liten hiss och branta trappor...
berggren_martin skrev:studentkorre, man är 10 pers som delar kök och vardagsrum
AnesThesiA DeZ skrev:fy! kan inte vara kul...
Har bott här i 3,5 år och det är lite olika olika perioder. Ibland är alla som en stor familj och ibland är det bara massa tjafs...AnesThesiA DeZ skrev:fy! kan inte vara kul...
BJ_nkpg skrev:Det är skitroligt!
Här är det 8 tjejer sen två terminer tillbaka. Tro mig - det är bättre när det är mer blandat. Alltid tjejerna som tjafsar med varandra när dom blir för många.AnesThesiA DeZ skrev:låter bara liiiiiiite trångt!
ere bara killar? får man inte bo 1 kille och 9 tjejer!
AnesThesiA DeZ skrev:låter bara liiiiiiite trångt!
ere bara killar? får man inte bo 1 kille och 9 tjejer!
berggren_martin skrev:Här är det 8 tjejer sen två terminer tillbaka. Tro mig - det är bättre när det är mer blandat. Alltid tjejerna som tjafsar med varandra när dom blir för många.
Jodå, de kan allt va mysigaAnesThesiA DeZ skrev:ja iofs! men kan vara kul att ha så på helgerna!
berggren_martin skrev:Jodå, de kan allt va mysiga
Fast det är ingen höjdare att strula för mycket med korridorare. Var tillsammans med en för tre år sen. Vi hade det hur bra som helst... tills det tog slut. Sen kan du gissa hur kul det var att bo ihop.
berggren_martin skrev:Jodå, de kan allt va mysiga
Fast det är ingen höjdare att strula för mycket med korridorare. Var tillsammans med en för tre år sen. Vi hade det hur bra som helst... tills det tog slut. Sen kan du gissa hur kul det var att bo ihop.
Snabbe_jag skrev:sant repriser är ju inte lockande
BJ_nkpg skrev:Men det kan ju vara kul när det går i repris...
Snabbe_jag skrev:Ställer bara till mer bekymmer än de gör nytta (Efteråt ivf när man gör som vanligt och följer de ut till dörren och pekar vart busshållsplatsen ligger )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|