_rills_
Guest
hehe, här ställer vi upp för varandra!
nån mer än jag som filar som fan i garaget å längtar till sommaren?
att det finns roliga människor här på sporthoj fan vad man får skratta erbjöd han 2000 om han stog för frakten
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=26031#:fyllisar
Raffe: Se till att skaffa nu då, så åker vi ner på mittsverige 1maj
Fasen också, mittsverigebanan är väl en sådan däringa 600cc och mindre bana och så liten moppe har jag inte tänkt köpa
Jag vill ha mos i motorn så man kan gasa på i kurvorna och då inte behöver vara rädd för släpp så man highsidar utan kan låta det slira lite så det behöver nog vara 900-1000cc i sådana fall men det vettigaste kanske är en 750 med de kan man bevisligen också åka i backen med
Med nuvarande hoj lär man ju vara så nervös för att köra omkull att man direkt släpper på gasen om det slirar till lite och då är higsiders nog att vänta
Alltså, raffe, det är väll inga banrekord du skiktar på så nog kan du åka 1000 på mittsverige och så har du hmmmm...vikten för en tusen HAHA
Jepp, en 750 räcker för att åka i backen med!...2 ggr får väll se om man håller sig på hjulen under smc körningen på kemora
Sedär niklas =) jag lyckades ju i allafall "bara" lowsida i karusellen på Kemora i somras
Alltså, raffe, det är väll inga banrekord du skiktar på så nog kan du åka 1000 på mittsverige och så har du hmmmm...vikten för en tusen HAHA
Yes! det krävs en redig KARL för att köra en 1000cc, småkillar får hålla tillgodo med moppederna
Näe banrekorden får någon annan sikta på eller behålla Jag inser dock att mitt omdömme kan svika mig som så många gånger tidigare och då vore det ju smartare om det är något lite billigare som hamnar i skrotbingen.
Yes! det krävs en redig KARL för att köra en 1000cc, småkillar får hålla tillgodo med moppederna
men racerraffe hur ligger det till med alla som kör customhojjar med 1700cc är det enorma människor eller?
Jag har ju faktiskt bilder på raffe när han prov sitter Customhojjar på mässan
Ja det är en klassiker. Jag har lyckats två gånger med det och en gång i kurvan efter...
Vi kan väl lova oss själva att vi försöker undvika det i sommar, visst?
Sluta sitta här och snacka nu raffe, handla i stället
jag tror bara det finns bilder när jag sitter på 1 glidare..raffe satt på många!
Men om man ska tolka bildera vill raffe ha en BUSA!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|