yupp heden basen en sväng sen gasa helvete, dock inge enduro saknar en skruv till framkåpan så det skallrar så mycket dåNån som ska köra i morgon??
yupp heden basen en sväng sen gasa helvete, dock inge enduro saknar en skruv till framkåpan så det skallrar så mycket dåNån som ska köra i morgon??
Fan vad alla har dött här i Boden delen
Nuså, ska väll skriva det jag tänkte
Har ju varit på tal om att snacka ihop om en specifik dag att samlas och köra..typ "onsdagskörning" men nu har vi ju folk( inga namn nämda ) som inte kan köra på vardagarna varranan vecka. SKa vi bestämma en helgdag(inte så många att välja på) som vi ska ta en kördag på? typ på förmiddagen så har alla kvällen fri.
Söndagen efter klubbfesten var en tung dag Trodde att jag skulle få ta det lugnt men icke.. Skruva flygplan blev det och hör och häpna det flyger ändå
Vi "proffs" körde ju Tequila race fram till baren stängde och det var väl inte så genomtänkt
Håller med om att vi måste börja planera lite körningar och bestämma en tid och plats där vi utgår från, färdplanen kan vi prata om när vi träffas så slipper vi träffa "ovälkomna" män längs vägen
Som info så är dessa "herrar" rätt aktiva nu och "fikade" utanför Älvsbyn idag och var tydligen mellan Piteå och Älvsbyn igår. I Boden verkar de fått en ny bil också, en V70 XC mörkgrå metallic med reg nr:SNG772, en lite lustig sak är att den har rejält tonade rutor (eller så såg det bara ut så pga mitt tonade visir) I vilket fall så är det ju lätt hänt att man råker glida om en sådan så håll ögonen öppna.
Annars så var vi bara ute och cruisade lite i stan efter att vi övat lite på Hedenbasen. Trillade ner lite regn men inte så mycket att man blev blöt genom skinnstället men det blev rätt kyligt på eftermiddagen.
Måste bara berätta att jag hade premiär med min riktiga moppe idag, fick upp den i 35knyck i kvarteret och det är jääkligt snabbt på en Puch Maxi från ca 1800-talet
Söndagen efter klubbfesten var en tung dag Trodde att jag skulle få ta det lugnt men icke.. Skruva flygplan blev det och hör och häpna det flyger ändå
Vi "proffs" körde ju Tequila race fram till baren stängde och det var väl inte så genomtänkt
Håller med om att vi måste börja planera lite körningar och bestämma en tid och plats där vi utgår från, färdplanen kan vi prata om när vi träffas så slipper vi träffa "ovälkomna" män längs vägen
Som info så är dessa "herrar" rätt aktiva nu och "fikade" utanför Älvsbyn idag och var tydligen mellan Piteå och Älvsbyn igår. I Boden verkar de fått en ny bil också, en V70 XC mörkgrå metallic med reg nr:SNG772, en lite lustig sak är att den har rejält tonade rutor (eller så såg det bara ut så pga mitt tonade visir) I vilket fall så är det ju lätt hänt att man råker glida om en sådan så håll ögonen öppna.
Annars så var vi bara ute och cruisade lite i stan efter att vi övat lite på Hedenbasen. Trillade ner lite regn men inte så mycket att man blev blöt genom skinnstället men det blev rätt kyligt på eftermiddagen.
Måste bara berätta att jag hade premiär med min riktiga moppe idag, fick upp den i 35knyck i kvarteret och det är jääkligt snabbt på en Puch Maxi från ca 1800-talet
Jag har varit på baren som dom besöker i början, du vet när han sliskar och sjunger...
Den ligger i san diego och vi var förbi där nu i våras när vi var dit, mycke militärt i San Diego
ja va fn hände dog alla efter fmck-festen, själv mådde man ju som en prins
Jag tycker att du har ett bra förslag rille och föreslår i min tur åkning på söndag förmiddag å gärna genom stan så vi kan glassa för en masssa
det är sant att SNG 772 är Harryhaffas bil, och det är även en exakt likadan bil med enda skillnaden att det står WTU 057 på plåten. men ni som kör för fort i bland vet väl redan att en blå lampa som blinkar betyder "ska vi rejsa"
by the way puch maxi är väl "don efter person" typ lagom för dej raffe
http://qp.krakke.com/qp/index.php/Huvudsida
Där har ni en bra sida med både bilder, regnr och lite mera info.
http://qp.krakke.com/qp/index.php/Huvudsida
Där har ni en bra sida med både bilder, regnr och lite mera info.
Hehehe men hur fan ska den där listan få plats under rutan?
Eller så kan man kanske skriva direkt på tanken?
Nä nu sätter jag ut hojen på blocket så det blir nå sommarvärme nån gång....
Bara å sälja den där skorven Nyström, man ser ju på din avatar vilket märke ditt hjärta klappar för, vet att du vill touringhandtag å solsken får man på köpet
nä stopp nu... ska behålla den i ren trots och du ska få se mitt baklyse hela sommaren. Tror nog av det jag hört hittentils i "sommar" att min skorv skottar på rätt så friskt ändå....
[/QUOTE
Haha vi får väl se...om alla här nu bara får tummen ur så kanske vi kan göra nåt av helgkörningarna också
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|