Sporthoj Boden

_rills_

Guest
hehe okej =)
är så jväla förkyld så jag ska inte köra i detta väder.:mad:

_rills_

Guest
Fan vad alla har dött här i Boden delen :p

Nuså, ska väll skriva det jag tänkte :p

Har ju varit på tal om att snacka ihop om en specifik dag att samlas och köra..typ "onsdagskörning" men nu har vi ju folk( inga namn nämda :tummenupp ) som inte kan köra på vardagarna varranan vecka. SKa vi bestämma en helgdag(inte så många att välja på) som vi ska ta en kördag på? typ på förmiddagen så har alla kvällen fri.

biker.s

vulgar display of power
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Retta
Fan vad alla har dött här i Boden delen :p

Nuså, ska väll skriva det jag tänkte :p

Har ju varit på tal om att snacka ihop om en specifik dag att samlas och köra..typ "onsdagskörning" men nu har vi ju folk( inga namn nämda :tummenupp ) som inte kan köra på vardagarna varranan vecka. SKa vi bestämma en helgdag(inte så många att välja på) som vi ska ta en kördag på? typ på förmiddagen så har alla kvällen fri.

ja va fn hände dog alla efter fmck-festen, själv mådde man ju som en prins:yoparty
Jag tycker att du har ett bra förslag rille och föreslår i min tur åkning på söndag förmiddag å gärna genom stan så vi kan glassa för en masssa:tuttar

_rills_

Guest
jepp samma, här mådde som en prins :)

tror inte alla hängde med i supandet :p eller hur det nu var :va

som sagt, dag, tid , plats, är en diskussions fråga. bara kul om vi kunde komma överens, sen kan man ju köra ihop 7 dagar i veckan inte mig emot :yoparty

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Söndagen efter klubbfesten var en tung dag:näsblod Trodde att jag skulle få ta det lugnt men icke.. Skruva flygplan blev det och hör och häpna det flyger ändå:D
Vi "proffs" körde ju Tequila race fram till baren stängde och det var väl inte så genomtänkt:gnissla

Håller med om att vi måste börja planera lite körningar och bestämma en tid och plats där vi utgår från, färdplanen kan vi prata om när vi träffas så slipper vi träffa "ovälkomna" män längs vägen:tungan

Som info så är dessa "herrar" rätt aktiva nu och "fikade" utanför Älvsbyn idag och var tydligen mellan Piteå och Älvsbyn igår. I Boden verkar de fått en ny bil också, en V70 XC mörkgrå metallic med reg nr:SNG772, en lite lustig sak är att den har rejält tonade rutor (eller så såg det bara ut så pga mitt tonade visir) I vilket fall så är det ju lätt hänt att man råker glida om en sådan så håll ögonen öppna.

Annars så var vi bara ute och cruisade lite i stan efter att vi övat lite på Hedenbasen. Trillade ner lite regn men inte så mycket att man blev blöt genom skinnstället men det blev rätt kyligt på eftermiddagen.

Måste bara berätta att jag hade premiär med min riktiga moppe idag, fick upp den i 35knyck i kvarteret och det är jääkligt snabbt på en Puch Maxi från ca 1800-talet

Last edited:

connan

Mopar Performance
Gick med
14 May 2007
Hoj
89 kawasaki zx10 /Honda cbr 1100 xx super blackbird
Söndagen efter klubbfesten var en tung dag:näsblod Trodde att jag skulle få ta det lugnt men icke.. Skruva flygplan blev det och hör och häpna det flyger ändå:D
Vi "proffs" körde ju Tequila race fram till baren stängde och det var väl inte så genomtänkt:gnissla

Håller med om att vi måste börja planera lite körningar och bestämma en tid och plats där vi utgår från, färdplanen kan vi prata om när vi träffas så slipper vi träffa "ovälkomna" män längs vägen:tungan

Som info så är dessa "herrar" rätt aktiva nu och "fikade" utanför Älvsbyn idag och var tydligen mellan Piteå och Älvsbyn igår. I Boden verkar de fått en ny bil också, en V70 XC mörkgrå metallic med reg nr:SNG772, en lite lustig sak är att den har rejält tonade rutor (eller så såg det bara ut så pga mitt tonade visir) I vilket fall så är det ju lätt hänt att man råker glida om en sådan så håll ögonen öppna.

Annars så var vi bara ute och cruisade lite i stan efter att vi övat lite på Hedenbasen. Trillade ner lite regn men inte så mycket att man blev blöt genom skinnstället men det blev rätt kyligt på eftermiddagen.

Måste bara berätta att jag hade premiär med min riktiga moppe idag, fick upp den i 35knyck i kvarteret och det är jääkligt snabbt på en Puch Maxi från ca 1800-talet

det är sant att SNG 772 är Harryhaffas bil, och det är även en exakt likadan bil med enda skillnaden att det står WTU 057 på plåten. men ni som kör för fort i bland vet väl redan att en blå lampa som blinkar betyder "ska vi rejsa"

by the way puch maxi är väl "don efter person" typ lagom för dej raffe :tungan

_rills_

Guest

Okej, tack för infon, ska ta och hålla ögonen öppna efter dessa fika killar =)

Du tror på den engelska principen om att skruva flygtplan " man BÖR ej dricka mer än 1 starköl per dag"

man har legat sjuk i helgen så inge hoj i helgen :(

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
Jag har varit på baren som dom besöker i början, du vet när han sliskar och sjunger...

Den ligger i san diego och vi var förbi där nu i våras när vi var dit, mycke militärt i San Diego:)

NÄMEN!! FAN VA BALLT!!! :yoparty såg den ut precis som i filmen eller hade dom ändrat mycket?? Plippa du i en peng och drog samma låt??? :D

ja va fn hände dog alla efter fmck-festen, själv mådde man ju som en prins:yoparty
Jag tycker att du har ett bra förslag rille och föreslår i min tur åkning på söndag förmiddag å gärna genom stan så vi kan glassa för en masssa:tuttar

Själv klämde man ner en resorb + 3 glas vatten innan sängen en till + 1 glas vatten när jag vaknade mitt i natten och sen ytterligare en på morgonen + 6 glas vatten under dagen, så jag var helt okaj framme vid 15:00! :gnissla vågade stoppa i mig käk där vid 18:00, fan va gott det var!! :D

Söndag förmiddag låter klärrt och betärrt!! Jag far oftast ner till Sthlm Söndag eftermiddag/kväll så det blir smutt o avsluta ledigheten med lite kvalitetstid (hoppas tjejen inte läser detta :gnissla ) !!

Utgå ifrån klubben???

det är sant att SNG 772 är Harryhaffas bil, och det är även en exakt likadan bil med enda skillnaden att det står WTU 057 på plåten. men ni som kör för fort i bland vet väl redan att en blå lampa som blinkar betyder "ska vi rejsa"

by the way puch maxi är väl "don efter person" typ lagom för dej raffe :tungan

SNG 772 och WTU 057, got it! ska tejpa fast en liten text med det på styret! :D

Last edited:

_rills_

Guest
hehe, man kör väll aldrig för fort men ens kompisar, det håller jag med om, jävla dårar!!:mad: :gnissla :huvet :rolleyes: :tuttar

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Eller så kan man kanske skriva direkt på tanken? :crash :tummenupp

Ny Ström

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
gixxer 1000R -01
Hur man får solen tillbaka.....

Nä nu sätter jag ut hojen på blocket så det blir nå sommarvärme nån gång....

:galen

biker.s

vulgar display of power
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Retta
Nä nu sätter jag ut hojen på blocket så det blir nå sommarvärme nån gång....

:galen

Bara å sälja den där skorven Nyström, man ser ju på din avatar vilket märke ditt hjärta klappar för, vet att du vill :tungan touringhandtag å solsken får man på köpet:D

Ny Ström

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
gixxer 1000R -01
nä stopp nu... ska behålla den i ren trots och du ska få se mitt baklyse hela sommaren. Tror nog av det jag hört hittentils i "sommar" att min skorv skottar på rätt så friskt ändå....

:Rockbanan

Bara å sälja den där skorven Nyström, man ser ju på din avatar vilket märke ditt hjärta klappar för, vet att du vill :tungan touringhandtag å solsken får man på köpet:D

biker.s

vulgar display of power
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Retta
nä stopp nu... ska behålla den i ren trots och du ska få se mitt baklyse hela sommaren. Tror nog av det jag hört hittentils i "sommar" att min skorv skottar på rätt så friskt ändå....

:Rockbanan[/QUOTE

Haha vi får väl se...om alla här nu bara får tummen ur så kanske vi kan göra nåt av helgkörningarna också:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024