Sporthoj Boden

_rills_

Guest
Gasa helvete i helgen!!!

Sherlock:för att du kör touring kommer du kommer att se mitt :arsele hela sommaren :yoparty

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
Bara å sälja den där skorven Nyström, man ser ju på din avatar vilket märke ditt hjärta klappar för, vet att du vill :tungan touringhandtag å solsken får man på köpet:D

Nej men för fan!!! Då är det väl lättare att bara ändra avataren?! :rolleyes: och solen.. den kommer hur som hellst! :tummenupp

ta inte i så du spricker, hör av dig när du har kommit till enduro klassen med din moped istället ! :tungan

..och du kan komma tillbaka när du har en literhojj! :D

Last edited:

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
..och du kan komma tillbaka när du har en literhojj! :D

varför ? du ligger ju ändå så pass långt bakom att man hinner kolla efter fjällrävar i diket en sväng utan att du har hunnit komma ifatt :tungan

:edit hmm söndag verkar inte vara en lovande dag att kryssa plastraket enligt smhi :gråta

Last edited:

_rills_

Guest
Det hade varit skoj som satan, bara se på dom hade varit skoj =)

Nån som är på?

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
varför ? du ligger ju ändå så pass långt bakom att man hinner kolla efter fjällrävar i diket en sväng utan att du har hunnit komma ifatt :tungan

:edit hmm söndag verkar inte vara en lovande dag att kryssa plastraket enligt smhi :gråta

Hehe den kommentaren hade svidigt... OM du hade farit ner i diket MED MENING!!! :rofl

Det hade varit skoj som satan, bara se på dom hade varit skoj =)

Nån som är på?

Hm... vettefan, Robban snackade om att dra en sväng till Harads till någon polare! Tror inte vi 2 riktigt är redo för en sväng ner längs E4an så långt som till skelefteå! :rolleyes:

Om det regnar söndag, då blir det ingen söndagskörning eller? Ska vi bestämma en tid o plats på söndag OM det inte regnar utan är OK väder??? :)

Last edited:

_rills_

Guest
okej, aja annars så får vi ta nån fin sväng kring boden =)

Hmm, söndagas körningar varje helg framöver då? jag är på =)
man borde ju starta hyffsat tidigt, typ 10 eller 11? Vid klubben kanske?

Föresten, alla som är klubbmedlemmar, jag har lyckas fixa en bridgestone banderoll till lokalen nått vi vill ha upp?:va

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
okej, aja annars så får vi ta nån fin sväng kring boden =)

Hmm, söndagas körningar varje helg framöver då? jag är på =)
man borde ju starta hyffsat tidigt, typ 10 eller 11? Vid klubben kanske?

Föresten, alla som är klubbmedlemmar, jag har lyckas fixa en bridgestone banderoll till lokalen nått vi vill ha upp?:va

Kul att du skaffat en ny sponsor:tummenupp Passar nog bra med en frän banderoll i lokalen.

Ang körning i helgen så skall jag med flera köra MC258:a i huvudsponsorns regi (Kungen)på lördag samt panga Glock17 på söndagen så det blir nog inge plastraket åkande mer än möjligen söndag em men då har väl vädergudarna börjat pinka på oss:gnissla

connan

Mopar Performance
Gick med
14 May 2007
Hoj
89 kawasaki zx10 /Honda cbr 1100 xx super blackbird
jag ska också döda pappgubbar till huvudsponsorns ära.samtidigt för man ju sin vapen fetich tillgodosedd :tummenupp

_rills_

Guest
Ok ok, fan vad skoj att bränna runt med en riktig båge i skogen :D hade varit skoj som fan =)

sponsor :p om det hade varit så väl, att man sluppit betala för däcken typ :p

_rills_

Guest
hehe, i morgon(läs idag) så kommer det förhoppningsvis upp lite biler :D

_rills_

Guest
nu har jag laggt upp lite hojbilder, alla bilder från basen fick jag inte upp,´kommer senare..

håll till godo.

Bilderna

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept