Tjenix, dags att sälja hojen, blir en sjyst bil nu och för pengarna som blir över hade jag tänkt testa på en motard, ser så jävla roligt ut när ni är ute o gäääsar Antingen blir det ett klipp nu i höst eller så avvaktar jag till våren, vi får se vart vinden vänder.
Så lite frågor då, jag är helt off på motarder, kan ingenting, uppskattar seriösa svar.
Supermotard vs motard? är det någon skillnad?
Vad bör jag sikta på för storlek? vill ju givetvis ha det kraftigaste, men behöver ju som sagt inte alltid vara bäst?
Dyra o försäkra?
Däck? sett olika typ av däck, antar att det beror på underlag, men jag håller troligtvis mest till på gata, o någon bandag, skulle vara jävligt roligt.
Timmar? eller mil? va fan räknas, finns det någon timräknare på hojarna?
Ja ni fattar nog funderingarna, o sist men inte minst kommer jag ha tråkigt på en motard när jag byter från en sporthoj? Hör gärna andras tankar som gått från sporthoj till motard.
Så lite frågor då, jag är helt off på motarder, kan ingenting, uppskattar seriösa svar.
Supermotard vs motard? är det någon skillnad?
Vad bör jag sikta på för storlek? vill ju givetvis ha det kraftigaste, men behöver ju som sagt inte alltid vara bäst?
Dyra o försäkra?
Däck? sett olika typ av däck, antar att det beror på underlag, men jag håller troligtvis mest till på gata, o någon bandag, skulle vara jävligt roligt.
Timmar? eller mil? va fan räknas, finns det någon timräknare på hojarna?
Ja ni fattar nog funderingarna, o sist men inte minst kommer jag ha tråkigt på en motard när jag byter från en sporthoj? Hör gärna andras tankar som gått från sporthoj till motard.