Sporthoj.com är det denna?

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Gustav1 skrev:
Ja, fast är hon korthårig gör ju det inte så mycket heller. Hon ska inte vara rakad iallafall. på huvudet alltså. :rolleyes:

Mattan får gärna matcha gardinerna, men det är fint med ett välbonat parkettgolv också...

Glöm det där med att hitta någon, det kommer aldrig hända! :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Det är tur att inte alla har samma smak. Då borde det finnas en för alla tycker jag.

Men att tjejen skall ha långt hår, inser du faktumet ifall hon tappar mycket hårstrån.Det kommer finnas hår överallt? :rolleyes:

Om våra mattor skall vara rakade så skall er mattor också vara det.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Det är tur att inte alla har samma smak. Då borde det finnas en för alla tycker jag.

Men att tjejen skall ha långt hår, inser du faktumet ifall hon tappar mycket hårstrån.Det kommer finnas hår överallt? :rolleyes:

Om våra mattor skall vara rakade så skall er mattor också vara det.

Angående smaken så tycker jag att jag har tagit upp ganska många smakfall här, allt grundar sig i det första jag skrev:
"hon ska tycka att JAG är det bästa som hänt sedan färdigskivat bröd" hehe, dvs utseendet är en fördel men inte allt, nog så vet jag några som jag skulle kunna rata pga utseendet och sitt förhållande till det(men det är en annan diskussion och gäller även fotomodeller).

Huruvida min matta är krattad i fransen eller inte, det får du nog aldrig veta :slicka :tummenupp Men jag är inne på Gustavs deal där, ställer man krav ska man kunna ställa upp på dem själv.

Långhårig och mycket barrande? finns väl dammsugare?

"Det finns två sorters tjejer, idioterna och de upptagna" :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
CalleE skrev:
Angående smaken så tycker jag att jag har tagit upp ganska många smakfall här, allt grundar sig i det första jag skrev:
"hon ska tycka att JAG är det bästa som hänt sedan färdigskivat bröd" hehe, dvs utseendet är en fördel men inte allt, nog så vet jag några som jag skulle kunna rata pga utseendet och sitt förhållande till det(men det är en annan diskussion och gäller även fotomodeller).

Huruvida min matta är krattad i fransen eller inte, det får du nog aldrig veta :slicka :tummenupp Men jag är inne på Gustavs deal där, ställer man krav ska man kunna ställa upp på dem själv.

Långhårig och mycket barrande? finns väl dammsugare?

"Det finns två sorters tjejer, idioterna och de upptagna" :fakta

Absolut, ställer man krav får man ha överseende med att man själv får göra samma sak.
Klart det finns dammsugare, asch talar bara om egen erfarenhet..
Två sorters tjejer, idioter och dom upptagna. Minsann.
Där rök chansen på som singeldamerna här på forumet ;)

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Absolut, ställer man krav får man ha överseende med att man själv får göra samma sak.
Klart det finns dammsugare, asch talar bara om egen erfarenhet..
Två sorters tjejer, idioter och dom upptagna. Minsann.
Där rök chansen på som singeldamerna här på forumet ;)

Ha, finns det singeldamer här på forumet får väl den pinsamma raggarcalle göra entré då!

Ni får 100kg äkta blekfet östgöte, han gillar öl och motorer... eller var det fel kontaktannons? :eek:

Hälsa ut till Muskö!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...