Kapten Blåskägg
Ny medlem
Valrog skrev:2483312Du MÅSTE regga om dig....
Det är ett nytt forum...
Fille tipsade
Valrog skrev:2483312Du MÅSTE regga om dig....
Det är ett nytt forum...
Ullis skrev:2483298
Hoppas på en ny lördagstur UTAN punka nr 3
fille600 skrev:2483323Du har fyllt årets punkakvot (får vi hoppas)
Ullis skrev:2483330......nu tänkte jag ju jättesmart .........
Kapten Blåskägg skrev:2483333Nja, du tänkte väl som vanligt ungefär.
Inga felkörningar idag eller?
Kapten Blåskägg skrev:2483308Såg det men jag kommer inte in, har nog fan glömt lösenordet verkar det som
Ullis skrev:2483330JA, för fan....det har jag. Ska det bli fler så är de banne mej inte min tur iaf.....nu får någon annan samla upp skiten från backen.
Ni vet ju att det är mej ni har att tacka för att inte NI fick punka.....jag tog spiken åt er Så, egentligen har jag gjort en jäkla bra gärning idag
......nu tänkte jag ju jättesmart .........
hillbilly skrev:2482005man har ju ansvar(barn).....hoppas ni har kul....ja åker ut i morrn.ere nån som vill me i morrn...ca.... kl 11.00-1600 från märsta---vaxholm--norrtälje---
mvh johan...................
Kapten Blåskägg skrev:2483301
Solan vet fan hur man charmar en allmänt irriterad trafikpolis, var en fröjd att lyssna
Kapten Blåskägg skrev:2483234Tack själv Doktorn, kul att ses igen!
Blev det någe kvar av bakdäcket?
Jag såg er när ni stod där i diket, tror jag. Bilen var en Ferrari, jag mötte också den.Mattias skrev:2482902Min nya, feta räser höll ihop i alla 22 mil jag körde idag.
IKNA: när jag kom till första böjen på bogesund låg det en R6 i diket. Han hade fått möte på sin väghalva och varit tvungen att styra av. Tre minuter senare höll jag på att fronta med en röd sportbil som var på min sida av vägen. Jag ville inte paja statistiken för norråkat, så jag väjde lite så jag slapp dö. Bra va?
Dr.Bike skrev:2483976Jotack! Trots burnisen så klämde jag en 17-milatur idag i det fina vädret
KalleNorton skrev:2483977Jag såg er när ni stod där i diket, tror jag. Bilen var en Ferrari, jag mötte också den.
Vad som däremot höll på att paja norråkastatistiken var att jag senare mötte ca 10-15 hojar, ungefär hälften körde i mötande körhalva. Jag är ganska säker på att de körde med den här gruppåkningen, för jag kände igen två stycken. Bikerwoman (tror jag) var den ena, men hon höll sig på sin planhalva. :bra
Solan skrev:2483639
Mjo, med tanke på att körkortet låg hemma i tryggt förvar tillsammans med mitt skattemärke så tyckte jag det var lämpligt att visa upp min bästa sida.
Mattias skrev:2482902Min nya, feta räser höll ihop i alla 22 mil jag körde idag.
Kapten Blåskägg skrev:2483284Tack själv, men jag tror nog du är mogen för LITE högre kurvhastigheter. Din körning ser kanon ut
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|