Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070929

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kom ihåg dina första ord till mig. Det var en ettrig kille på en gixxer 750 som segat sig ifatt mig på en av skäggets onsdagskörningar förra sommaren vars första kommentar var: "Satan vad du kör med den där HD:n" :hihi

min svaga sida är min falska sida... det är svårt att skaffa vänner om man itne spelar lite ödmjuk :hihi

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
min svaga sida är min falska sida... det är svårt att skaffa vänner om man itne spelar lite ödmjuk :hihi

-@

Precis. Varför är din gröna knapp som ska indikera att du är inloggad alltid urloggadblå mellan inläggen, skriver du vartannat inlägg på Lunar?

Du ska få testa att svänga med min hoj ngn gång, alla jag frågat har avböjt :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Precis. Varför är din gröna knapp som ska indikera att du är inloggad alltid urloggadblå mellan inläggen, skriver du vartannat inlägg på Lunar?

Du ska få testa att svänga med min hoj ngn gång, alla jag frågat har avböjt :hihi

Vi kan bytlåna imorgon, jag lovar att inte överraska henne och visa att det går att vrida rullet ett halvt varv ytterligare...

För att du inte ska se när jag är här och snokar pudding ;)

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi kan bytlåna imorgon, jag lovar att inte överraska henne och visa att det går att vrida rullet ett halvt varv ytterligare...

För att du inte ska se när jag är här och snokar pudding ;)

-@

Gör inte det förrän du lagt i trean bara, så jag slipper se dig åka arschelkana och helt ramponera din kerubstuss :hihi

Det ante mig :gnissla

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Inget regn imorgon, DRA HELVET vad vi ska köra hoj :yoparty

Gör inte det förrän du lagt i trean bara, så jag slipper se dig åka arschelkana och helt ramponera din kerubstuss :hihi

Det ante mig :gnissla

Ta nu och dela dina cyllar och stuva om dom så du kan åka radfyra imorgon som alla andra fett coola killar :)

Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Ohh NOOO, f'A'gsen ska ut pa sondagskorning nu igen:(
Stackars dom som kor ifatt ern fa aka langsamt ett bra tag innan man kommer om alla er 100:gnissla

.......:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Stackars dom som kor ifatt ern fa aka langsamt ett bra tag innan man kommer om alla er 100:gnissla

.......:D

Du skulle veta hur det ser ut, ett gäng schlagerdiggande homsar ute på tur, det är helt sjukt...

Nej just det, dig kan vi inte lura :D

-@

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Du skulle veta hur det ser ut, ett gäng schlagerdiggande homsar ute på tur, det är helt sjukt...

Nej just det, dig kan vi inte lura :D

-@

Jahopp, slag tillbaka bah, inte riktat till en person, men du verkade genast ta pa dig det har personligt:(:(
Jag kan i alla fall aka fort i kurvorna:tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jahopp, slag tillbaka bah, inte riktat till en person, men du verkade genast ta pa dig det har personligt:(:(
Jag kan i alla fall aka fort i kurvorna:tungan

Nejdå, none taken... :)

Jag tävlar inte i annat än sprit, det räddade mig från sporten!

-@

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

HÖRRU, jag har nog hört allt å lite till om dig å dina hemmagjorda gnisterpuckar :D passarej så ja inte ringer paPs'en å skvallrar :hihi :hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!