Ullis
Ny medlem
MacRabbit skrev:2396701Hörru du, du ska inte underskatta finska pinnar!
Som jag sa *S* som ni tolkar det är upp till Er. Du är fel ute om du tror att det handlar om finskt påbrå.
MacRabbit skrev:2396701Hörru du, du ska inte underskatta finska pinnar!
Ullis skrev:2396728Som jag sa *S* som ni tolkar det är upp till Er. Du är fel ute om du tror att det handlar om finskt påbrå.
Ullis skrev:2396665Det ska stå SNYGGA på blankraden, vet inte hur du lyckades med att trolla bort det Milla Men det syns när jag QUOTAR dej.
Hur som helst. Vi vill se lite schysta manliga kex, fast helst inte Finska Pinnar....å hur ni tolkar det är upp till Er. Jag, Milla & Nursey är rörande överens iaf
edit: ser att du skrivit med nån ljus text nu, syns knappt då min bärbara har mindre skärm
MacRabbit skrev:2396738näe då.. jag -tror- jag vet vad du menar! Men likväl så ska du inte underskatta finska pinnar
Ullis skrev:2396791Ha ha, Finska pinnar e grymt goda...iaf de mamsen bakade till jul när jag var liten.
Det var något jag kläckte ur mej i ett mindre nykters tillstånd på Deltaträffen & vid det tllfället var det klockrent. Milla & jag garvade gott åt det ett bra tag
Hur som helst har det med yngre & äldre kex att göra..........
MacRabbit skrev:2396738Ber snällt.. om man /hinnervill.. får man hojskjuts av nån till stuntkvällen imorrn då?
Nursey skrev:2396758Jag vet vad hon menar jag vet vad hon menar
FÖ..om du har svårt att se ljus text med dina åldriga ögon hihi) så kan man ta lilla pilen och hilajta lilla snutten så syns den som svartvit...åså ser man vad det står :tadaaaaaa
Cervantes skrev:2396851Hade gärna låtid dig sitta på bönpallen ifall jag haft nån!! Men det är väl bara charma nån chey eller d1ce eller nått
MacRabbit skrev:2396879
Aja, får väl trampa dit annars
MacRabbit skrev:2396879
Aja, får väl trampa dit annars
Kapten Blåskägg skrev:2396535Ja där fick han lite nya referensramar på begreppet "skitnödig"
d1ce skrev:2397016Jag hade inte tagit hans plats för all bearnaisé i världen.
Vad säger farbror besiktning om mitt nya rör? Jörgen hånade mig med sitt muller, men nu j*vlar
-@
Ullis skrev:2396864
Sen har mannen ovan mej en riktigt bra idé......gör nån nytta & baka lite Finska Pinnar till på onsdag.
/// Ullis
Snail_shell skrev:2395852Hon är så kräsen...I bland får man nöja sig med vad katten släpat in..
Det har jag fått göra hela livet..
Å jag é gla för de..
ladbol skrev:2397085LIKSOM DIN FRU....
Snail_shell skrev:2397093Jag har ingen katt!!
Kanske får skaffa mig det
Snail_shell skrev:2397063Muller!! ur den???
d1ce skrev:2397145Nah, men en våldsam dB
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |