Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Kommer till donken ialla fall men är tyvärr upptagen på kvällen...

Kapten Blåskägg skrev:
2393363 Blir nog rätt svårt så länge Cervantes är online, han brukar vara stekhet :D

Cervantes är alltid online!! :yoparty

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2393339 Vakna du sedan med tummen i skitkikarn eller? :blah

Jag jag säger detsamma!

"Åhja, hon började sitt nya liv med att steka skiten ur kapten och Jörgen på bulten och bogan, de ringde nerifrån Nyköping och tyckte det luktade bränd skit, kunde bara konstatera att de hade rätt
@"

Vad fan har du gjort med dina gamla beväringar egentlingen, det är ju ingen ordning alls på honom!:hihi

d1ce skrev:
2393248 Hon hann även med att besöka bonnhålans lokala streetracers för att yla lite ;)

Fin sightseeing á la Jörgen med sällskap på vägen hem, tackar!

-@

Tack själv! Spännade ljudbild med prinsessans kastratsopran och sothorans urtidsbröl.

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Måste ju försöka ge jörgen en match i ljud kategorin också :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2393255 Trevligt var det, stannade vid donken för en kaffe och lite eftersnack. Nu blir det en bira till inspelat motogp:)
Tack för sällskap och åktur!
Du är rolig att kontemplera med!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Va fan låna mig din hoj så jag kan åka !

Fan det blev ingen hoj i skövde!!!!!

80 mil trevlig resa tur och retur stanna trippmätaren på. Fan Kapten, hur vande du dig på din nya klubba att åka med arslet ovanför huvet????:va

Fy fan va ovant med sporthojar med kåpor! :näsblod

Nå tänkte bara berätta att Yamhan kändes duktigt mkt bekvämare än den där sukkan, fan jag såg juh ut som Bambi på hal is när jag skulle ta mig ut från parkeringen och provköra trodde nästan ägaren skulle kubba ikapp mig och avsluta provkörningen innan den ens börjat, fin svängradie också dom där hojarna speciellt med styrdämpare.

Tyckte inte att det var nån Go i den heller:confused: , ändå skulle den vara 10hk starkare än gamla skramlahan + insprutning, vaknar dom vid 10 000 varv eller nåt ?? Riktigt klent mellan register tyckte jag också det var, jaja dåligt ex kanske , men var bra maskinellt tror jag inga missljud iallfall, kluven som fan nu vad för nåt som jag ska skaffa ............ Men vill juh ha en snabbt annars missar jag juh onsdags körningarna.:huvet

Det var en gsxr 750 -99 som jag tittade på.....Om nån missat.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jörgen Karlsson skrev:
2393385
Vad fan har du gjort med dina gamla beväringar egentlingen, det är ju ingen ordning alls på honom!:hihi

Vettefan vad som hänt, tror han fick 10-9-9 den jäveln.....jag måste varit full eller nåt :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Cervantes skrev:
2393395 Måste ju försöka ge jörgen en match i ljud kategorin också :D
Ja det ska vara minst vara minst 600 cc per burk om det ska döna ordentligt:crash
/J

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jörgen Karlsson skrev:
2393434 Ja det ska vara minst vara minst 600 cc per burk om det ska döna ordentligt:crash
/J

Japp!! enligt mina grannar så låter min nya hoj fördjävligt ialla fall :yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
ladbol skrev:
2393429 Fan det blev ingen hoj i skövde!!!!!

80 mil trevlig resa tur och retur stanna trippmätaren på. Fan Kapten, hur vande du dig på din nya klubba att åka med arslet ovanför huvet????:va

Fy fan va ovant med sporthojar med kåpor! :näsblod

Nå tänkte bara berätta att Yamhan kändes duktigt mkt bekvämare än den där sukkan, fan jag såg juh ut som Bambi på hal is när jag skulle ta mig ut från parkeringen och provköra trodde nästan ägaren skulle kubba ikapp mig och avsluta provkörningen innan den ens börjat, fin svängradie också dom där hojarna speciellt med styrdämpare.

Tyckte inte att det var nån Go i den heller:confused: , ändå skulle den vara 10hk starkare än gamla skramlahan + insprutning, vaknar dom vid 10 000 varv eller nåt ?? Riktigt klent mellan register tyckte jag också det var, jaja dåligt ex kanske , men var bra maskinellt tror jag inga missljud iallfall, kluven som fan nu vad för nåt som jag ska skaffa ............ Men vill juh ha en snabbt annars missar jag juh onsdags körningarna.:huvet

Det var en gsxr 750 -99 som jag tittade på.....Om nån missat.

Starkt av dig att avstå köp trots resan. Magkänslan litar jag alltmer på genom åren. Fast magen har ju å andra sidan blivit större:va
Så ät rejält med glass nu så att airbagen löser ut på dig också så gör du bra köp sedan!:hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2393431 Vettefan vad som hänt, tror han fick 10-9-9 den jäveln.....jag måste varit full eller nåt :hihi
Ja nåt okristligt måste han ha påkommit dig med, han har helt klart någon hållhake på dig den illbattingen!:D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...