Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Lord Adrian skrev:2402414Börjar bli liite less på detta regnandet nu...
Det börjar spricka upp i Kista!!
Solen kommer fram med jämna mellanrum..
Till och med så vägarna börjar torka bitvis..
Lord Adrian skrev:2402414Börjar bli liite less på detta regnandet nu...
Snail_shell skrev:2402325Bjud in honom på SH..
Risken är väl att du blir portad här då.
Snail_shell skrev:2402408Risken är ju rätt stor!!
Kapten kommer ju att vara där också...
Hetta biter ju inte på hans verktyg längre då det är så sargat av tidigare ollningar..
Så jag funderar på att koppla ström på hojen så den får vara i fred..
.... och utanför mitt fönster syns Sjöhistoriska muséet på avstånd, det gör skäl för namnet nu kan jag säga. Hade de haft fallturbiner i stuprören skulle de kunnat gå med vinst trots det slopade inträdetLord Adrian skrev:2402407Solen skiner öfver Konungsliga Tyresö!
Nursey skrev:2402340KB...rätta mig om jag har fel men jag tror inte man FÅR regga kroppsdelar http://www.sporthoj.com/forum/member.php?find=lastposter&t=84950
Jörgen Karlsson skrev:2402424.... och utanför mitt fönster syns Sjöhistoriska muséet på avstånd, det gör skäl för namnet nu kan jag säga. Hade de haft fallturbiner i stuprören skulle de kunnat gå med vinst trots det slopade inträdet
Lord Adrian skrev:2402414Jag ska "torrbända" dig i kväll...
Jörgen Karlsson skrev:2402424.... och utanför mitt fönster syns Sjöhistoriska muséet på avstånd, det gör skäl för namnet nu kan jag säga. Hade de haft fallturbiner i stuprören skulle de kunnat gå med vinst trots det slopade inträdet
Sätt han på en hoj på onsdagsåkandet...£m£li£ skrev:2402310Jag är aldrig rädd (hmm ).. Bara pappa som har klotat ett par gånger själv och tycker det hela är idiotiskt och farligt (rätt person att uttala sig ).. Någon som har några få-tillbaka-gammal-hojjåkare-i-träsket-tips?
d1ce skrev:2402433Räcker det inte med stören du har i röven för dig?
-@
Lord Adrian skrev:2402434Jag börjar tro att enda sättet att få tjänligt före i afton är att låsa in d1ce i garaget. Han för med sig såväl otur som en doft av bränd olja...
Dr.Bike skrev:2402431Sa poetiskt Jorgen!
Men vilka tankar du har! De kretsar bara kring hydronynamik osv!
SKULLE INTE TRO DET VA..Lät ju honom ligga före i kön för att inte självfortoendet skulle rasa på den stackar'n.Dr.Bike skrev:2402349Hehe, du stekte Valrog?
Snail_shell skrev:2402420Det börjar spricka upp i Kista!!
Solen kommer fram med jämna mellanrum..
Till och med så vägarna börjar torka bitvis..
KEEP ON DREAMING BOY.....d1ce skrev:2402359
-@
Jag är ju ff skeppsbyggnadsingenjör! Vatten, stan är full av vatten...tuppjuck skrev:2402447Det är allegoriskt ju. Effektuttag, flöden och rör...
tuppjuck skrev:2402447Det är allegoriskt ju. Effektuttag, flöden och rör...
Jörgen Karlsson skrev:2402472Jag är ju ff skeppsbyggnadsingenjör! Vatten, stan är full av vatten...
Jörgen Karlsson skrev:2402472Jag är ju ff skeppsbyggnadsingenjör! Vatten, stan är full av vatten...
d1ce skrev:2402468De här onsdagstrådarna handlar f*n uteslutande om mig mot världen, ingen håller med, alla sågar mig och för tillfället verkar allmänheten väldigt intresserade av att ta mig riktigt j*vla hårt i röven utan glidmedel... Säkert jätteskönt men inte det som står högst upp på önskelistan, tror inte ens det står som umer två.
Ska jag se mig själv som lyckligt lottad eller bara lite mobbad?
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |