Nej, såg bara digMilla skrev:2402729Haha,fick du träningsvärk av fröken Vänster besöket?
Nej, såg bara digMilla skrev:2402729Haha,fick du träningsvärk av fröken Vänster besöket?
Jörgen Karlsson skrev:2402732Jaja!!..... eller NEJ menar jag, jag är en fin människa. Jag får lubba ner till Madame Kerstin och låna
scud skrev:2402754Nej, såg bara dig
tuppjuck skrev:2402759På något konstigt vis blir det kullerbytta i min hjärna när jag läser "fin människa" och "Madame..." i samma mening... *host*
Kapten Blåskägg skrev:2393117Final call kl kl 1605. Jag har talat med jourhavande meteorolog och det ska spricka upp över Arlanda framåt kvällen, kan komma någon miniskur om det vill sig illa. Prognosen för imorgon ser just nu exakt likadan ut som för ikväll varför vi har bestämt oss för att göra ett försök ikväll. Vi samlas 1730 och tar därefter ett nytt beslut om det skulle behövas.....
..and hey, let´s be carefull out there!!!
Kapten Blåskägg skrev:2402738Första sidan uppdaterad
tuppjuck skrev:2402779Jahapp... som ett brev på posten. Lite jox på jobbet som trillade in så här i sista sekunden
I'm out
Får bli söndag istället *hoppas*
Mina envisa tüska gener gör mig för tjurskallig för att inte vilja sluta hoppas. Även om det är tredje gången i rad som det skiter sig för mig :ynkar
Jag tänkte nått annat när jag skrev det, men så var det ju ändå inte sant.. Så ja, ja fick ont när ja såg digMilla skrev:2402767Du menar att du fick ont för att du garvade så mycket?
fazerfun skrev:2402756jag hakar på + en kompis. Vi hinner dock inte till 1730 utan sluter upp vid macken i Gottröra
Snail_shell skrev:2402786Jobbet ???????
Hur kan det få ta över fritiden..
Byt jobb..
Kapten Blåskägg skrev:2402788Drar ett mess om vi inte skulle hamna där pga monsunregn
Lord Adrian skrev:2402829Det har kört ihop sig för mig med, hur fan nu det är möjligt när man har semester....Vilken tid är beräknad touchdown i W-holm??
COLOSSUS skrev:2402842Solen har visat sig i KISTA....
På med slicks.....
Colossus
Har Dunlop Sportmax bak.tuppjuck skrev:2402846Grejt, har Dunlop 208r fram o bak, lite hala i regn märkte jag i förrgår *host*
tuppjuck skrev:2402846Grejt, har Dunlop 208r fram o bak, lite hala i regn märkte jag i förrgår *host*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |