tuppjuck skrev:2405767
Mannen, du ÄR trasi
tuppjuck skrev:2405767
Mannen, du ÄR trasi
Snail_shell skrev:2404435Glöm nu inte bort att farsor till döttrar kan vara jävligt protektionistiska,,
Jag är rädd för att ett välsmort munläder inte hjälper..
För han kunde väl förmodligen inte släppa av henne 50 meter ifrån där hon bor..
Utan körde säkert upp på uppfarten och varvade ett par extra gånger..
Oh det krävs ju inte mycket intelligens till att förstå vart det leder..
Så har vi inte hört något inom en timme eller så väl vi söderortsbor åka till Vendelsö och frita skägget..
Kapten Blåskägg skrev:2404526Bäversafari?
d1ce skrev:2404506Snacka dynga din gris, hälsade du emelies föräldrar så gott från mig?!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2404541
Jag är väluppfostrad, fråga fröken E
Snail_shell skrev:2404549Förstå deras reaktion i morgon när dom kommer upp och solen ligger på fönstren..
Det första dom kommer göra är att kolla om nån liten elefantunge smitit från nån cirkus och sprungit runt och sniffat på deras hus..
Snail_shell skrev:2404566Pappa!
Fröken E kommer inte att släppas ut någhot mer efter dina bravader..
Dessutom blir det väl den stackaren som får ta hand om det du lämnat efter dig..
Valrog skrev:2404571ÄHH det är bara inger som ser BARA mig ju.....
Kapten Blåskägg skrev:2404602Kan du sluta att klaga på mig nån gång och fatta att jag är söt och trevlig, jag VET att alla andra killar också tycker det så koppla av lite nu
Lord Adrian skrev:2405245
underbaaaar! Hur får man bort kaffe som skrattats ut via näsan till bildskärmen???
Den bilden har avatarpotential!
Kapten Blåskägg skrev:2405260:
Om nu fröken E vågar åka igen så blir jag ännu snabbare med lite mer tryck på baken ur kurvorna
Snail_shell skrev:2405496
Ja!
Men det är dags att göra nåt åt det där med kortet till nästa sommar..
Annars är det risk för att det inte blir din pappa som hamnar i smädarstolen nästa gång..
För jag är rädd för att Kapten Smädskägg snart kommer på hur man reser sig ur stolen.. Även fast det inte går så fort..
( Blir väl stekt där också )
£m£li£ skrev:2405833
Du är f*n sjuk Trevligt att få ett ansikte på dig iaf
Lord Adrian skrev:2405621
Du..snubben har ollat en GRILL. En VARM grill. Han tvättar "redskapet" med Tabasco....
Kapten Blåskägg skrev:2405650Vad får dig att tro att något patetiskt kemiskt preparat skulle hindra fullständig genomträngning av ett sjörullat skepparollon?
£m£li£ skrev:2405800
Man kanske ska testa det där munlädret ändå Kan ju vara värt ett försök
Vet att pappa sover med öronproppar, men f*n vad kul det måste sett ut när kapten insisterade på att följa mig hela vägen hem.. Avslagen motor och ett frenetiskt springande med benen á la Fred Flinta för att inte väcka kvarteret
Kanske inte riktigt Men kul skulle det ha varit
£m£li£ skrev:2405811I'm going for details
Den enda förälder som fick en hälsning (enligt vad jag kan minnas) var ju din pappa där inne i hörnet på donken
Jajamen, han förklarade snällt att jag var tvungen att sitta nääääära på motorvägen
Tur att det var mulet imorse.. Blir spännande att höra vad mamma har och säga när jag kommer hem efter jobbet om en timme
£m£li£ skrev:2405840Tryck på baken ur kurvorna
£m£li£ skrev:2405800Avslagen motor och ett frenetiskt springande med benen á la Fred Flinta för att inte väcka kvarteret
£m£li£ skrev:2405840Tryck på baken ur kurvorna Skyller på att jag aldrig kört hoj, så förstår inte vad han menar Men klart jag vågar, alltid
tuppjuck skrev:2405901Vågade du trycka på KB:s bak? Way to go bejb. Modigt! Inte många som tryckt på där och överlevt. Bara att kolla tidigare i tråden.
Snail_shell skrev:2405867Thats the true! The whole thrue and nothing but the thruth!
Inge bra!!
Kollegor på jobbet undrar varför jag sitter och gråter på mitt rum..
£m£li£ skrev:2405800
Vet att pappa sover med öronproppar, men f*n vad kul det måste sett ut när kapten insisterade på att följa mig hela vägen hem.. Avslagen motor och ett frenetiskt springande med benen á la Fred Flinta för att inte väcka kvarteret
Kanske inte riktigt Men kul skulle det ha varit
Ullis skrev:2403342Det var en riktigt bra idé & det tar mej emot som fan att säga detta: -Finska Pinnar är Nurseys generation
Skit skit skit, varför kunde jag inte få vara född på 80-talet
Dr.Bike skrev:2406069Arligt talat Ullis, sa lange du inte visar leg skulle ingen gissa nagot annat heller...
Valrog skrev:2404589Mer....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |