Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jaha gott folk(och alla sjuka jävlar :hihi ), det lider mot onsdag och vi ska ut och gasa lite ordentligt igen. Nu har vi kört på blöta vägar de senaste onsdagarna och det funkar ju bra men nu är det beställt torr bana så vi kan hålla bra tempo i de olika grupperna :)


Vi justerar starttiden lite även denna gång för att kunna klippa Bogan i någorlunda dagsljus.

Samling Donken Upplands Väsby kl 1715, kom i tid!

Hinner ni inte så går det bra att ansluta längs banan :tummenupp
Mobbenr till gruppledare kan fås via PM.

En flukt i dessa trådar skadar inte:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128768


Vi slår av ordentligt vid bebyggelse, för övrigt så gasar vi så mycket vi kan :)
Vi väntar på alla och ingen blir ifrånåkt :tummenupp




Slänger med lite bilder från i onsdags på sjuka människor, muttade bullar och en trevlig kille med mycket konstig hjälm som stekte Lord Adrian i Generatorböjen. För att locka lite fler kex till onsdag bifogas längst ner bilder på två sjukt snygga, unga och läckra killar :fakta

Vi synes gott folk, ska bli kul som fan :yoparty
 

Bifogat

  • 25.JPG
    25.JPG
    68.9 KB · Visningar: 130
  • 18.JPG
    18.JPG
    98.4 KB · Visningar: 146
  • 29.JPG
    29.JPG
    60.2 KB · Visningar: 77
  • 16.JPG
    16.JPG
    113.4 KB · Visningar: 78
  • Turkiet-Onsdag pÃ¥ Svea 090.jpg
    Turkiet-Onsdag på Svea 090.jpg
    81.9 KB · Visningar: 97
  • 2006-08-23 019.jpg
    2006-08-23 019.jpg
    137.9 KB · Visningar: 107

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2410101 Slänger med lite bilder från i onsdags på sjuka människor, muttade bullar och en trevlig kille med mycket konstig hjälm som stekte Lord Adrian i Generatorböjen. För att locka lite fler kex till onsdag bifogas längst ner bilder på två sjukt snygga, unga och läckra killar :fakta

Vi synes gott folk, ska bli kul som fan :yoparty

Hörru din felvaggade gamle grillskändare, jag ber att få upprepa mig från förra tråden...Jag ska steka dig så hårt att du får ta tempen med stektermometer i fortsättningen.:FU :krama :hihi

Dessutom fuskade snubben och körde med slicks...

Kapten Blåskägg skrev:
2410140 Grannen fyller 40, fire up 1700 :)

"grillfest" eller? Stackars gäster..;)

bikerwoman skrev:
2410138 kom in till Rapido om en timme och ta en fika med mig era dönickar!:tummenupp

Tyvärr...Ikväll ska det fiskas gös!:)
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
TwinSucker skrev:
2410120 Men KB jag vill ha en förklaring på mitt inlägg från förra tråd :mad:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2408787&postcount=1657

Ska den här tråden lyckas hetsas upp till 2000 inlägg? :hihi

Försökte mörka, tysta, förtränga detta inlägg men du ditt sjuka helvete var ju tvungen att kopiera in det :D

Vad fan är en fyra-sekunders-nymfoman???

Lord Adrian skrev:
2410141
"grillfest" eller?

Nej tyvärr, så Bamsefar får vila ikväll :hihi
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2410147 Försökte mörka, tysta, förtränga detta inlägg men du ditt sjuka helvete var ju tvungen att kopiera in det :D

Vad fan är en fyra-sekunders-nymfoman???



Nej tyvärr, så Bamsefar får vila ikväll :hihi

Tur det...Tänk om nån skulle beställa en "tjock med bröd"..urspårningen skulle vara ett faktum på nolltid.:skrämd:hihi
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2410101 en trevlig kille med mycket konstig hjälm som stekte Lord Adrian i Generatorböjen.

En trevlig kille!!
Ser du inte att det är jag och en mycket anonym snigel som är ute och drar.. :D

Kapten Blåskägg skrev:
2410101
För att avskräcka kexen till onsdag bifogas längst ner bilder på två sjukt avskräckande killar :fakta

Jag förstår inte vad du har emot brewdar? :va
Känns det jobbigt att bli frånåkt eller?? :D


På Onsdag kommer jag att vinna hela skiten..
Ni kommer inte ens att se mig.. Så jävla bra skall jag vara :D
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Here we go again.. :D Kanske dags att vara lite seriösa innan åkningen iaf så att ni inte avskräcker det "normala" folket :hihi Måste erkänna att spammandet gick rätt långt/lågt i slutet sist (hej Mattias :hej :va) ::D
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
KB hoppas det här är sista gången du justerar tiden!! finns ju folk som jobbar också :7peta Tur man jobbar i väsby och kan ta hojjen till jobbet för på onsdag ska jag steka er!! :fakta :hihi

Snail_shell skrev:
2410181På Onsdag kommer jag att vinna hela skiten..
Ni kommer inte ens att se mig.. Så jävla bra skall jag vara :D

Du har inte en chans.. :fakta :D
 
Last edited:

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Kapten Blåskägg skrev:
2410147 Försökte mörka, tysta, förtränga detta inlägg men du ditt sjuka helvete var ju tvungen att kopiera in det :D

Vad fan är en fyra-sekunders-nymfoman??
Klart att jag va :)

En ivrig bäver kommer på fyra sekunder... Underbart är kort sjunger ju Uggla :hihi
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
£m£li£ skrev:
2410205 Here we go again.. :D Kanske dags att vara lite seriösa innan åkningen iaf så att ni inte avskräcker det "normala" folket :hihi Måste erkänna att spammandet gick rätt långt/lågt i slutet sist (hej Mattias :hej :va) ::D

Onsdagstråden...Alltid på väg mot nya bottennoteringar!:yoparty :yoparty Förra tråden var rätt låg men den här ska vi köra ända ner i botten och sen börja gräva.:hihi
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
£m£li£ skrev:
2410205 Here we go again.. :D Kanske dags att vara lite seriösa innan åkningen iaf så att ni inte avskräcker det "normala" folket :hihi Måste erkänna att spammandet gick rätt långt/lågt i slutet sist (hej Mattias :hej :va) ::D
Jag tycker det var behagligt låg nivå, rått men hjärtligt! Och verkligen fritt från fördomar. Men jag kanske också är miljöskadad efter Flottan:3freak.

Jag far till alperna för två veckor klättring tidigt imorgon bittí. Packar och river mig i huvet nu. Hoppas att ni alla får ännu en (skadefri) superonsdagstur!!

/Jörgen
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2410240 Jag tycker det var behagligt låg nivå, rått men hjärtligt! Och verkligen fritt från fördomar. Men jag kanske också är miljöskadad efter Flottan:3freak.

Jag far till alperna för två veckor klättring tidigt imorgon bittí. Packar och river mig i huvet nu. Hoppas att ni alla får ännu en (skadefri) superonsdagstur!!

/Jörgen

Kul! Vart skall mein Herr åka?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2410286 Kul! Vart skall mein Herr åka?
Till Chamonix (djäkla snobbställe) men målet är att ta sig till toppen av Mont Blanc till fots. Inspirerad av tråden och KB så flummar man ju lite på om man ska olla toppen när man ändå är uppe? Det måste ju vara den värsta fronningen, Europas högsta berg :3freak

Se där, nu har vi fått ner tråden på grisnivå igen!

Ska ut på stan och handla det sista nu sen blir det nog en kvällstur på hojen!

Hade du ont i håret idag efter BiB:en? ;)
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
TwinSucker skrev:
2410220 Klart att jag va :)

En ivrig bäver kommer på fyra sekunder... Underbart är kort sjunger ju Uggla :hihi

Och eftersom den genomsnittliga tiden för ett samlag visst skall vara 2 minuter innebär det att nymfot får 30 orgasmer på den tiden...Borde hålla dom lugna nån timme iaf..;):tummenupp
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2410240Jag far till alperna för två veckor klättring tidigt imorgon bittí.

/Jörgen

Du lär få det sådär sjukt bra som jag hoppas du får, lämna en rapport om du får tillgång till en dator någonstans.

c ya, alive :fakta

-@
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2410300 Till Chamonix (djäkla snobbställe) men målet är att ta sig till toppen av Mont Blanc till fots. Inspirerad av tråden och KB så flummar man ju lite på om man ska olla toppen när man ändå är uppe? Det måste ju vara den värsta fronningen, Europas högsta berg :3freak

Se där, nu har vi fått ner tråden på grisnivå igen!

Ska ut på stan och handla det sista nu sen blir det nog en kvällstur på hojen!

Hade du ont i håret idag efter BiB:en? ;)

Åh, där har jag varit, var och skidade på Valle Blanche glaciären där på tidigt åttiotal Självklart skall toppen ollas! Då får kaptenen nåt att bita i sen om han ska trumfa det.:D

Håret var förvånansvärt smärtbefriat, Jag är relativt förskonad från baksmällor, krävs en riktig frostnatt för att jag ska vara dålig dan efter. Brukar inträffa nån gång om året, högst..:)

Ha en trevlig klättring och kom hem utan fallskador, tack.;) Sa han som gjorde en 300 meters tumble ner för en av korridorerna på glaciären...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top