Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2410311 Du lär få det sådär sjukt bra som jag hoppas du får, lämna en rapport om du får tillgång till en dator någonstans.

c ya, alive :fakta

-@

Tack!! Du är snäll du! :pannkyss
Det ska jag göra! Ska tejpa fossingarna ordentligt!
/J
 

njelger

Guest
Gixxer Rolle skrev:
2410321 Typiskt att man ska jobba nu när det är beställt en torr bana. :mad:

Finns det hålltider?
Babysimmet slutar 18. 1 timme senare kan man ju vara någonstans?

/ Daddy-O
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2410313 Åh, där har jag varit, var och skidade på Valle Blanche glaciären där på tidigt åttiotal Självklart skall toppen ollas! Då får kaptenen nåt att bita i sen om han ska trumfa det.:D

Håret var förvånansvärt smärtbefriat, Jag är relativt förskonad från baksmällor, krävs en riktig frostnatt för att jag ska vara dålig dan efter. Brukar inträffa nån gång om året, högst..:)

Ha en trevlig klättring och kom hem utan fallskador, tack.;) Sa han som gjorde en 300 meters tumble ner för en av korridorerna på glaciären...

Haha! Förvånar mig inte alls om du är grym på skidor, också!!
Ja det är lite lägesenergi, 300 meter:skrämd

Ja ska ta det lungt och fint som en StBernads-hund.
Tack!

Ska pila ut ett tag, måste kolla till båten en sista gång.

Loggar nog in i kväll igen!

/J
 

njelger

Guest
Jörgen Karlsson skrev:
2410300 Till Chamonix (djäkla snobbställe) men målet är att ta sig till toppen av Mont Blanc till fots. Inspirerad av tråden och KB så flummar man ju lite på om man ska olla toppen när man ändå är uppe? Det måste ju vara den värsta fronningen, Europas högsta berg :3freak

Se där, nu har vi fått ner tråden på grisnivå igen!

Ska ut på stan och handla det sista nu sen blir det nog en kvällstur på hojen!

Hade du ont i håret idag efter BiB:en? ;)

Ta med cremen då toppen är stor o platt....plus frostskydd.

och akta dig för allt kräk jag har lagt ut där och omkring...
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2410328 Haha! Förvånar mig inte alls om du är grym på skidor, också!!
Ja det är lite lägesenergi, 300 meter:skrämd

Ja ska ta det lungt och fint som en StBernads-hund.
Tack!

Ska pila ut ett tag, måste kolla till båten en sista gång.

Loggar nog in i kväll igen!

/J

Shite! vart en nolla för mycket...30 meter ska det vara:clown Men det räckte mer än väl, kände mig som en hamster i en torktumlare. Jag var väl hyffsad på laggen iaf, tills knäna sa ifrån, har inte åkt på 15 år tror jag:(
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Snail_shell skrev:
2410181
Jag förstår inte vad du har emot brewdar? :va
Känns det jobbigt att bli frånåkt eller?? :D

Up, Up det beövs ingen fulquot. Det är den första bliden Kaptenen avser. Där ser man tydligt åtminstone två assnygga grabbar i sina bästa år. Undertecknad plus att Tyresös egen "Don Juan" har lyckats få upp huvet ovanför soptunnan!! :tummenupp Brewderna kommer fan att tälta på parkeringen vid donken för att inte missa denna tillställning:yoparty
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jaha..jag o Ullis satt i bilen på väg mellan Barkaby outlet och Kista köpcentret och snackade om den URBALLADE tråden och att den stängdes. Jag sade till Ullis att jag sätter min bakskål på att det finns en ny tråd då vi kommer hem...och vilken tur att jag hade rätt annars skulle ni inte fått nått att knapra på på onsdag :tummenupp
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Nursey skrev:
2410744 Jag sade till Ullis att jag sätter min bakskål på att det finns en ny tråd då vi kommer hem...och vilken tur att jag hade rätt annars skulle ni inte fått nått att knapra på på onsdag :tummenupp

:Bugar :Bugar :Bugar Vad vore en onsdag utan nurseys bakverk:rock
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
God Kväll Kamrater!


Med anledning av helgens absolut mest GT-påverkade MMS av alles vårt ”Skägg”, så lyder följande rapport.

Hjulet snurrar…..men hamstern ÄR död. :död

Kanske bör käppar sättas i hjulen eller medicineringen ses över. Men, då de flesta inom skaran av Kaptens så kallade ”välvilliga” kamrater mer eller mindre går i samma spår, så skall detta nog ordnas av en något mer rumsren individ.

Sist men inte minst. Har Ni problem i valet?? Enligt Moderaterna är det dem som är räddningen för alla spammare på SH-onsdagskörningstråden. De skriver nämligen.
- När du är sjuk behöver du vård, inte en kölapp.

Detta kan vara värt att tänka över, med tanke på hur jäkla länge ni skulle få vänta innan ni gåtts igenom hela högen :D
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nursey skrev:
2410744 Jaha..jag o Ullis satt i bilen på väg mellan Barkaby outlet och Kista köpcentret och snackade om den URBALLADE tråden och att den stängdes. Jag sade till Ullis att jag sätter min bakskål på att det finns en ny tråd då vi kommer hem...och vilken tur att jag hade rätt annars skulle ni inte fått nått att knapra på på onsdag :tummenupp


Pratar ni om stängda trådar sådär till vardags? Ni behöver ett liv. NU. NYSS.
Sporthoj.com är inte liv och död, det finns inte på riktigt. Ut i verkligheten med er. Det kanske är det ni gör på onsdagar, iofs.

Sporthoj.com management har beslutat att sporthoj.com bara ska vara öppet mellan 17.00 och midnatt på vardagar, 15.00 till midnatt på lördagar och 12.00 till 22.00 på söndagar. Detta dels för att vårt lands BNP inte ska bli lidande, och dels för att rädda den mentala hälsan hos medlemmarna.

Taekk.
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
fille600 skrev:
2410546 Up, Up det beövs ingen fulquot. Brewderna kommer fan att tälta på parkeringen vid donken för att inte missa denna tillställning när snail shell wiilar förbi i 230 på mätaren..:yoparty

Sant!!
Himmla gulligt av dig..
Visste inte att du kände så.. :tummenupp

Jag skall försöka ta det lugnt tills dess..
:D

Mattias skrev:
2410830 Pratar ni om stängda trådar sådär till vardags? Ni behöver ett liv. NU. NYSS.
Sporthoj.com är inte liv och död, det finns inte på riktigt. Ut i verkligheten med er. Det kanske är det ni gör på onsdagar, iofs.

Sporthoj.com management har beslutat att sporthoj.com bara ska vara öppet mellan 17.00 och midnatt på vardagar, 15.00 till midnatt på lördagar och 12.00 till 22.00 på söndagar. Detta dels för att vårt lands BNP inte ska bli lidande, och dels för att rädda den mentala hälsan hos medlemmarna.

Taekk.

:krama
KOmmer du och kör mig till psyket då?? :D

Ullis skrev:
2410810 God Kväll Kamrater!

Detta kan vara värt att tänka över, med tanke på hur jäkla länge ni skulle få vänta innan ni gåtts igenom hela högen :D

Jag har stått under genomgång nu i fyra år..
Det hjälper inte.. :confused:

Nursey skrev:
2410744 snackade om den URBALLADE tråden och att den stängdes.

En sanning!
För så urballade människor som du hittar här finns absolut inte i verkligheten.. :D

Resultatet av det kan ju bara bli preci vad det här har blivit.. :D
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mattias skrev:
2410830 Pratar ni om stängda trådar sådär till vardags? Ni behöver ett liv. NU. NYSS.
Sporthoj.com är inte liv och död, det finns inte på riktigt. Ut i verkligheten med er. Det kanske är det ni gör på onsdagar, iofs.

Sporthoj.com management har beslutat att sporthoj.com bara ska vara öppet mellan 17.00 och midnatt på vardagar, 15.00 till midnatt på lördagar och 12.00 till 22.00 på söndagar. Detta dels för att vårt lands BNP inte ska bli lidande, och dels för att rädda den mentala hälsan hos medlemmarna.

Taekk.

Ey vi VAR ute i den riktiga världen och INTE framför datorn :fakta..och jag har dragit ner :duktigberoendemänniska
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2410546 Up, Up det beövs ingen fulquot. Det är den första bliden Kaptenen avser. Där ser man tydligt åtminstone två assnygga grabbar i sina bästa år. Undertecknad plus att Tyresös egen "Don Juan" har lyckats få upp huvet ovanför soptunnan!! :tummenupp Brewderna kommer fan att tälta på parkeringen vid donken för att inte missa denna tillställning:yoparty

Nej inte mycket kompis :D
På den första bilden kan däremot ses en mycket trasig människa, man ser hans vanställda huvud gömma sig lite bakom soptunnan när han sitter och smider sjuka planer mot sin omgivning :lol

Nursey skrev:
2410744 Jaha..jag o Ullis satt i bilen på väg mellan Barkaby outlet och Kista köpcentret och snackade om den URBALLADE tråden och att den stängdes. Jag sade till Ullis att jag sätter min bakskål på att det finns en ny tråd då vi kommer hem...och vilken tur att jag hade rätt annars skulle ni inte fått nått att knapra på på onsdag :tummenupp

Äppelpaj och vaniljsås beställt :fakta

Ullis skrev:
2410810 God Kväll Kamrater!
Med anledning av helgens absolut mest GT-påverkade MMS :D

Vad är det för ett jävla fyllo som trakasserar dig? Ska jag ta honom i örat? :hihi

Mattias skrev:
2410830 Pratar ni om stängda trådar sådär till vardags? Ni behöver ett liv. NU. NYSS.
Sporthoj.com är inte liv och död, det finns inte på riktigt. Ut i verkligheten med er. Det kanske är det ni gör på onsdagar, iofs.

Sporthoj.com management har beslutat att sporthoj.com bara ska vara öppet mellan 17.00 och midnatt på vardagar, 15.00 till midnatt på lördagar och 12.00 till 22.00 på söndagar. Detta dels för att vårt lands BNP inte ska bli lidande, och dels för att rädda den mentala hälsan hos medlemmarna.

Taekk.

:rofl :rofl :rofl
Såja, några kloka ord från vår trasige moderator :tummenupp
 
Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2410865
På den första bilden kan däremot ses en mycket trasig människa, man ser hans vanställda huvud gömma sig lite bakom soptunnan när han sitter och smider sjuka planer mot sin omgivning :lol

Om du lovar att hålla tyst; Fakta är att den "lille gynnaren" hade hittat en låda att stå på så att han skulle nå över kanten på soptunnan:D :ducka
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Snail_shell skrev:
2410835 Sant!!
Himmla gulligt av dig..
Visste inte att du kände så.. :tummenupp
Jag skall försöka ta det lugnt tills dess..
:D

Trasigast av dem alla, fulquotarnas okrönte konung :D

fille600 skrev:
2410883 Om du lovar att hålla tyst; Fakta är att den "lille gynnaren" hade hittat en låda att stå på så att han skulle nå över kanten på soptunnan:D :ducka

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
 
Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Nursey skrev:
2410903 Nu skall Ullis o jag ut i den riktiga världen o åka på våra motorcyklar och posera i Uppsala :blah


Ta't lunt därute, den riktiga världen är hård o kall:fakta :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top