d1ce skrev:2415301Äh, klantade mig lite och ollade backen med hojjen... Lite repigt, lite trasigt och ett jäkligt sargat ego!
-@
d1ce skrev:2415301Äh, klantade mig lite och ollade backen med hojjen... Lite repigt, lite trasigt och ett jäkligt sargat ego!
-@
Snail_shell skrev:2415322Behöver man säga mer???
Texten kan varieras med hänsyn till hur stekningen genomförts..
d1ce skrev:2415148Fan, är det bara jag och snor_kråka som jobbar på det här bygget eller?! Spamma helvete då!
-@
£m£li£ skrev:2415663Shit vilken skillnad när man bytt jobb Först nu har jag hunnit läsa igenom och dags att svara.. Ont om spammande (men å andra sidan är man på avvänjing, eller hur d1ce?, så man kanske är på väg att lyckas )..
Nu hoppas jag att alla vet att kapten har något att skylla på squid ) på onsdag om han mot förmodan lyckas bli stekt av någon.. De stekta stackarna som vi lämnar bakom oss kommer inte ha mycket att sätta emot
Kapten Blåskägg skrev:2415695Fan vilken koll du har
Inte nog med det, de kommer också bli utseendemässigt totalt förnedrade eftersom vi är sjukt jävla snygga på klubban
£m£li£ skrev:2415663Shit vilken skillnad när man bytt jobb Först nu har jag hunnit läsa igenom och dags att svara.. Ont om spammande (men å andra sidan är man på avvänjing, eller hur d1ce?, så man kanske är på väg att lyckas )..
Kapten Blåskägg skrev:2410101Jaha gott folk(och alla sjuka jävlar ), det lider mot onsdag och vi ska ut och gasa lite ordentligt igen.
Jag kommer
£m£li£ skrev:2415663på onsdag om han mot förmodan lyckas bli stekt av någon.. De stekta stackarna som vi lämnar bakom oss kommer inte ha mycket att sätta emot
d1ce skrev:2415242Hehe, och det ska komma från dig, posta en massiv mängd nu så vi får lite kvalitativ underhållning Jag fixxade gårdagen, nu är det din tur
-@
Kapten Blåskägg skrev:2415695Fan vilken koll du har
Inte nog med det, de kommer också bli utseendemässigt totalt förnedrade eftersom vi är sjukt jävla snygga på klubban
d1ce skrev:2415719Qvinna, det är jobbigt, det är en pers! Men jag har lyckats få ner mina snittade 25poster om dagen till mera humana 23 om dagen. Känns som en vinst! Varav inte ens hälften är fetsjuka
-@
£m£li£ skrev:2415866Du gör också framsteg med andra ord Jag håller mig ganska bra också måste jag säga.. Lär ju bli desto värre på torsdag efter en körning och två dagar på det andra jobbet med spamtid
d1ce skrev:2415888Finns viss risk för återfall
-@
Ullis skrev:2415756Nog för att jag tycker att det e rätt kul med siffror & att plugga matte...vilket jag gör på dagarna. Men att sitta här & räkna nollor känns lite väl överambitiöst
Ullis//
xfader skrev:2416097Jag vill också åka
Mitt nya fina plastgips jag fick i fredags gör att jag har lite mer mobilitet. Inte nog för att köra helvetet en hel onsdag. Men kanske nog för att köra in en repa till sveavägen för att möta upp alla galningar
Kanske dyker upp då!
Nursey skrev:2416100Kom till svea o ät kakor
Snail_shell skrev:2416245Skall du baka kakor till Onsdag???
Det är nästan så jag måste ordna barnvakt och infinna mig..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|