Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
d1ce skrev:
2415148 Fan, är det bara jag och snor_kråka som jobbar på det här bygget eller?! Spamma helvete då!

-@

Shit vilken skillnad när man bytt jobb :confused: Först nu har jag hunnit läsa igenom och dags att svara.. Ont om spammande (men å andra sidan är man på avvänjing, eller hur d1ce?, så man kanske är på väg att lyckas :hihi)..

Nu hoppas jag att alla vet att kapten har något att skylla på :)squid ) på onsdag om han mot förmodan lyckas bli stekt av någon.. De stekta stackarna som vi lämnar bakom oss kommer inte ha mycket att sätta emot :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
£m£li£ skrev:
2415663 Shit vilken skillnad när man bytt jobb :confused: Först nu har jag hunnit läsa igenom och dags att svara.. Ont om spammande (men å andra sidan är man på avvänjing, eller hur d1ce?, så man kanske är på väg att lyckas :hihi)..

Nu hoppas jag att alla vet att kapten har något att skylla på :)squid ) på onsdag om han mot förmodan lyckas bli stekt av någon.. De stekta stackarna som vi lämnar bakom oss kommer inte ha mycket att sätta emot :D

Fan vilken koll du har :kär

Inte nog med det, de kommer också bli utseendemässigt totalt förnedrade eftersom vi är sjukt jävla snygga på klubban :fakta

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2415695 Fan vilken koll du har :kär

Inte nog med det, de kommer också bli utseendemässigt totalt förnedrade eftersom vi är sjukt jävla snygga på klubban :fakta

Och stekningen, förutsättnigarna är ju helt klart skruvade som en polkagris(polkakapten), din klubba är hälften så tung och dubbla effekten. Annars är ju förutsättningarna tydligen jämna... Så var, hur och när? :cool:

När ska du skaffa skinnställ mannen?! :hihi :rofl

-@

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2415663 Shit vilken skillnad när man bytt jobb :confused: Först nu har jag hunnit läsa igenom och dags att svara.. Ont om spammande (men å andra sidan är man på avvänjing, eller hur d1ce?, så man kanske är på väg att lyckas :hihi)..

Qvinna, det är jobbigt, det är en pers! Men jag har lyckats få ner mina snittade 25poster om dagen till mera humana 23 om dagen. Känns som en vinst! Varav inte ens hälften är fetsjuka :tungan

-@

Stark

Smokers smile wider and ride faster
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
2005 GSXR1000, HQV701 Supermoto
Kapten Blåskägg skrev:
2410101 Jaha gott folk(och alla sjuka jävlar :hihi ), det lider mot onsdag och vi ska ut och gasa lite ordentligt igen.

Jag kommer :cdevil

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
£m£li£ skrev:
2415663 på onsdag om han mot förmodan lyckas bli stekt av någon.. De stekta stackarna som vi lämnar bakom oss kommer inte ha mycket att sätta emot :D

Jag vet inte vad du fått betalt för det här inlägget.
Men jag hoppas du fick bra betalt.. :D

Jag har beställt tröjorna! :D
Dom finns i XS, S M L, XL.
Egna texter kan mailas fram till Tisdag kl 12:00 :tummenupp

Kommer att delas ut på Sveavägen på onsdagkväll.
Dock får vi väl vänta till 02 - 03:00 att dela ut dom så att Kapten hinner komma dit och delta i den officiella förnedr... sorry.. cermonin.. :D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
d1ce skrev:
2415242 Hehe, och det ska komma från dig, posta en massiv mängd nu så vi får lite kvalitativ underhållning ;) Jag fixxade gårdagen, nu är det din tur ;)

-@

Nog för att jag tycker att det e rätt kul med siffror & att plugga matte...vilket jag gör på dagarna. Men att sitta här & räkna nollor känns lite väl överambitiöst :D

Ullis//:cdevil

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2415695 Fan vilken koll du har :kär

:fakta :hihi

d1ce skrev:
2415719 Qvinna, det är jobbigt, det är en pers! Men jag har lyckats få ner mina snittade 25poster om dagen till mera humana 23 om dagen. Känns som en vinst! Varav inte ens hälften är fetsjuka :tungan

-@

Du gör också framsteg med andra ord :tummenupp Jag håller mig ganska bra också måste jag säga..:) Lär ju bli desto värre på torsdag efter en körning och två dagar på det andra jobbet med spamtid :D :näsblod

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2415866Du gör också framsteg med andra ord :tummenupp Jag håller mig ganska bra också måste jag säga..:) Lär ju bli desto värre på torsdag efter en körning och två dagar på det andra jobbet med spamtid :D :näsblod

Finns viss risk för återfall :tomten

-@

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2415888 Finns viss risk för återfall :tomten

-@

Jag vet och det har jag kallt räknat med.. Vem har sagt att det är lätt att bli av med ett krafigt beroende? :va :D
(Men du kan ju inte sitta och svara på mina inlägg, då måste jag ju svara tillbaka och antalet ökar drastiskt.. :mad: Vad kallar man det i såna här sammanhang: langare? :hihi)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
jag skall till Estockolmo på affärsmöte :)viktigpetter) på dagen så jag tänkte om jag tar hojen dit så kan jag glida in på Donken i Väsby right on time...
Om jag inte måste ha en massa tramsiga kontorskläder på mig alltså :)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Borde det inte bli nån mini-onsdags-körning idag? Så jäkla sugen, och vädret ser ju ut att bli fint nu.. Börjat torka upp osv..

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Jag vill också åka :(

Mitt nya fina plastgips jag fick i fredags gör att jag har lite mer mobilitet. Inte nog för att köra helvetet en hel onsdag. Men kanske nog för att köra in en repa till sveavägen för att möta upp alla galningar :)

Kanske dyker upp då!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
xfader skrev:
2416097 Jag vill också åka :(

Mitt nya fina plastgips jag fick i fredags gör att jag har lite mer mobilitet. Inte nog för att köra helvetet en hel onsdag. Men kanske nog för att köra in en repa till sveavägen för att möta upp alla galningar :)

Kanske dyker upp då!

Kom till svea o ät kakor :)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Lutar åt att man får ta en egen repa nånstans genom landskapet.. Roligare om man är fler liksom..
Onsdag = Lill-Lördag
Måndag = Lill-Onsdag:va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati