Nursey
Utan lem
Kapten Blåskägg skrev:2417432Ska du både baka, mutta och vara med på hela körningen???
Nu blir jag fan impad på allvar
Du har inte läst hela tråden va? *tar skydd från ollkavalkaden som väntar*
Kapten Blåskägg skrev:2417432Ska du både baka, mutta och vara med på hela körningen???
Lord Adrian skrev:2417370Hade jag inte jobbat hade jag fan tagit tandemcykeln dit och stekt dig..
...bla bla...Adligt dravel...bla bla...
d1ce skrev:2417446Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er
Fan vad lös jag känner mig, ont i röven, ryggen och nacken, allt detta för den lilla... Måste sluta med sådana fjantklotningar! Nästa får bli ordentlig så det är värt följdproblemen
puss!
-@
Nursey skrev:2417431Hahahaaaaahha såg det nu..jag får ont i mina magmuskler--ni är fan BÄST!!!
Liten man gör så gott han kan....d1ce skrev:2417446Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er
Fan vad lös jag känner mig, ont i röven, ryggen och nacken, allt detta för den lilla... Måste sluta med sådana fjantklotningar! Nästa får bli ordentlig så det är värt följdproblemen
puss!
-@
Lord Adrian skrev:2417388Å när du utfodrat knogsläparna utanför Donken kommer du bort och fikar med mig på jobbet? billigt försök att lura till sig lite nymuttade Nursey bakverk
Nursey skrev:2417404Hahahahah...jo hur tror du annars han kom igenom kaptensutbildningen?
"Kapten-ism for dummies" var jättepoppis
Kapten Blåskägg skrev:2417451Ta vilket jävla fordon du vill, jag ska läxa upp dig.....med skjuts så att det svider extra skönt
d1ce skrev:2417411Anser du dig ha stekt mig? Isf vill jag ha en fet repris
-@
Nursey skrev:2417379Ahahaha...touché..nu kommer han att kalla dig luuuuuder
(vi MÅSTE köpa en synonymbok åt honom i julklapp )
Snail_shell skrev:2417453Så pojken tror att han blivit vuxen nu..
Kan uppföra sig.. och vara social..
Det lär vi snart ha fått ur dig..
Valrog skrev:2417416:corn Och NU tar vi fram finölen......
Kapten Blåskägg skrev:2417459MVG och VG i samtliga ämnen på Krigshögskolan
Ja vad ska man säga...Lord Adrian skrev:2417465Om du lovar att hålla ollningsreflexen under kontroll kan du få åka med bakpå tandemhojen så du får ett hum om hur bogan skall tas. Du behöver inte ens trampa...
Nursey skrev:2417441Du har inte läst hela tråden va? *tar skydd från ollkavalkaden som väntar*
Bara EN ju..Kapten Blåskägg skrev:2417470Kan du inte försöka vila levern lite nu ett tag?
Ullis skrev:2417467Efter ett par pavor rötjut & x-antal GT för Kapten, så blir nog bara en länk bra
http://www.synonymer.se/?query=luder
Snail_shell skrev:2417447
Om det kommer stå en grill på donken på Onsdag så kan man ju inte åka hoj..
Valrog skrev:2417457Liten man gör så gott han kan....
Snail_shell skrev:2417472Men där behövde du väl inte läsa???
Dom skrek väl bara ut allt du skulle lära dig..
( Vilket borde ha gått rätt fort.. )
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |