Grattis grabben! 17.15 i morgon Donken i Väsby,BARA att infinna sig...ewook skrev:2420001Nu har man kort, så ääää ja meeeeed!
Grattis grabben! 17.15 i morgon Donken i Väsby,BARA att infinna sig...ewook skrev:2420001Nu har man kort, så ääää ja meeeeed!
Om du bara är en kvart sen så har nog vi i långsamma gruppen nog inte gett oss av.... annars brukar vi stanna till vid macken i Gottröra.ewook skrev:2420057Haha vafalls, du menar väl inte att det först samlas på donken i väsby o sedan sveavägen? Trodde folk åkte, inte bara satt o käka munkar o muffins!
Mjä, alltså, jag blir nog max en kvarting sen, snigelgruppen vore nog trevligt att få tag i någon ifrån så kan ja ju kolla om jag kan möta upp ^^;
Valrog skrev:2420059Grattis grabben! 17.15 i morgon Donken i Väsby,BARA att infinna sig...
Bananhjärna skrev:2420064Om du bara är en kvart sen så har nog vi i långsamma gruppen nog inte gett oss av.... annars brukar vi stanna till vid macken i Gottröra.
Skicka PM till Kapten Blåskägg så kan du säkert få lite tider ......ewook skrev:2420057Haha vafalls, du menar väl inte att det först samlas på donken i väsby o sedan sveavägen? Trodde folk åkte, inte bara satt o käka munkar o muffins!
Mjä, alltså, jag blir nog max en kvarting sen, snigelgruppen vore nog trevligt att få tag i någon ifrån så kan ja ju kolla om jag kan möta upp ^^;
ewook skrev:2420065hehe, mange tack. Det där lät rakt o koncist. får väl hosta lite för chefen o säga att allt åkande idag (som jag fick ledigt för) gjorde mig förkyld o botas endast med en runda med er
Tankjo för infon, jag lovar att skynda mig till nått av ställena =)
Valrog skrev:2420072Skicka PM till Kapten Blåskägg så kan du säkert få lite tider ......
Lord Adrian skrev:2420081Tyresö...det var inte din moppe som var parkad uppe i krusboda? stod en GPZ900 där som jag inte sett tidigare?
Jorå det va stundtals ok men lite folk härifrån..Lord Adrian skrev:2420081
Hur var Lunda idag?
jonazzz skrev:2420095Håll utkik för motarder på ett hjul Blir det bogan immorn???
ewook skrev:2420094Nix o njet. Moppen har inte bosatt sig i Tyresö ännu pga brist på garageplats
Men det låter trevligt, det finns då minst två gpz 900r där snart då
Valrog skrev:2420100Jorå det va stundtals ok men lite folk härifrån..
Fille jag och Inger åkte till Donken sen.....FOLKTOMT..
Så vi satt där ett tag och filosoferade lite sen dök Rials upp med en spätta+ en hungrig Twin sucker. Lite värdo (MEN trevligt att samtala lite) MEN säkert roligare än föräldrarmöte...
Lord Adrian skrev:2420110Fina hojar...hade en sån en gång i tiden
Föräldramöte...skjut mig, skjut mig NU! Har gått loss på en BiB för att dränka traumat....
Jooorå, helt ok första båge! Kul o köra upp med (men det är en annan historia). Det är säkert inte omöjligt att det är mitt objekt du har ägt, antalet ägare är... enormt. Har dock alltid tendensen att ha saker livet ut, antingen sakernas, eller mittLord Adrian skrev:2420110Fina hojar...hade en sån en gång i tiden
ewook skrev:2420001Nu har man kort, så ääää ja meeeeed!
LOOK WHAT THE CAT DRAG IN...Kapten Blåskägg skrev:2420125GRATTIS DITT LILLA LUDER!!!
Du har PM btw
Valrog skrev:2420122Fast du blev stekt på den OXÅ eller?
Så du fick köpa en RIKTIG hoj..
Ja DET är en väldigt knepig sak att lära sig....Lord Adrian skrev:2420132Hörru, jag är jävligt snabb rakt framåt.. Fast nu måste jag ju lära mig svänga åxå..
ewook skrev:2420123Jooorå, helt ok första båge! Kul o köra upp med (men det är en annan historia). Det är säkert inte omöjligt att det är mitt objekt du har ägt, antalet ägare är... enormt. Har dock alltid tendensen att ha saker livet ut, antingen sakernas, eller mitt
Valrog skrev:2420138Ja DET är en väldigt knepig sak att lära sig....
Kapten Blåskägg skrev:2420125GRATTIS DITT LILLA LUDER!!!
Du har PM btw
COLOSSUS skrev:2420012
Vi syns imorgon 17.15 ,
// Colossus
Lord Adrian skrev:2420142
Iallafall om man ska lära sig i turbulensen efter ditt långtradararsle...
QUOTE]
LÄR DIG ATT ÅKA I TURBULENS..För det är väl där DU kommer att vara...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|