Kapten Blåskägg skrev:2420290fille600 skrev:2420278
Nej hon är nöjd med körningen än så länge
Kvinnor är ju måna om sin vikt...Hur mycket har hon tappat på att putta på i kurvorna? 5 kilo? 10?
Kapten Blåskägg skrev:2420290fille600 skrev:2420278
Nej hon är nöjd med körningen än så länge
Kvinnor är ju måna om sin vikt...Hur mycket har hon tappat på att putta på i kurvorna? 5 kilo? 10?
fille600 skrev:2420278...bla bla...gubbdravel...bla bla...
Lord Adrian skrev:2420293Kapten Blåskägg skrev:2420290
Lord Adrian skrev:2420293Kapten Blåskägg skrev:2420290
Fråga henne imorgon, om du vågar
Valrog skrev:2420292Kapten Blåskägg skrev:2420290
HMMMM VAD Faaan ska vi säga NU då????
Och där kläckte du ur dig nåt vettigt också, grattis Roger
Ja, en motiverad fråga mannen
Kapten Blåskägg skrev:2420300Var det inte nån av tjejerna som sa att du flyttade rumpan som Rossi över sadeln och hade en jävla hastighet och nedlägg
Kapten Blåskägg skrev:2420303Ska hon åka med dig lär hon ha svimmat av utmattning redan i Gottröra, kan se dom små benen pendla som trumpinnar i ren frustration...Så frågan får betraktas som ställd här och nu, OM hon nu har krafter kvar att trycka på tangenterna.Lord Adrian skrev:2420293
Fråga henne imorgon, om du vågar
Ingeli64 skrev:2420255Kanon
Är det med ollade oups skållade mandlar nurrå???
fille600 skrev:2420311Precis vad jag hörde också, jag blev väldigt smickrad
Nursey skrev:2420236130 små "kakverk" är nu gräddade Nästa vecka är någon annans tur
Kapten Blåskägg skrev:2420327Btw, fick en rapport från Jörgen idag
Han hade klättrat på nån lodrätt klippvägg som var hur hög som helst, inatt skulle han övernatta på 2800 meter. Jag varnade honom direkt för den Ollande Bergsgeten som lever ovan trädgränsen
QUOTE]
Hälsa tillbaka nästa gång....
Han hade klättrat på nån lodrätt klippvägg som var hur hög som helst, inatt skulle han övernatta på 2800 meter. Jag varnade honom direkt för den Ollande Bergsgeten som lever ovan trädgränsen
Han hälsade till alla och sa att ni inte skulle vara deppiga imorgon när ni blivit stekta av KB, han är visst ordentligt snabb den där KB.
Kapten Blåskägg skrev:2420319Du fulquotar, fabulerar med sanningen och blir stekt av unga snygga killar med skjuts...vart är ditt liv på väg Fille?
fille600 skrev:2420342Det må vara hänt att jag blir stekt av både gammal som ung men jag blir inte stek av en något korpulent, medelålders för detta kapten. I sådant fall säger som "häradsbeteckaren" från Tyresö: "Då kör jag heller i diket"
Än så länge har jag inte haft skäl att utnyttja denna sista utväg
Han hälsade till alla och sa att ni inte skulle vara deppiga imorgon när ni blivit stekta av KB, han är visst ordentligt snabb den där KB.
Kapten Blåskägg skrev:2420125GRATTIS DITT LILLA LUDER!!!
Du har PM btw
Kapten Blåskägg skrev:2420199Jag håller kurvkurs på ett par avsnitt imorgon, bara att hänga på
fille600 skrev:2420342Det må vara hänt att jag blir stekt av både gammal som ung men jag blir inte stek av en något korpulent, medelålders för detta kapten. I sådant fall säger som "häradsbeteckaren" från Tyresö: "Då kör jag heller i diket"
Än så länge har jag inte haft skäl att utnyttja denna sista utväg
Valrog skrev:2420287fille600 skrev:2420278Lord Adrian skrev:2420250
JAg såg att hon vid ett flertal tillfällen var på väg att sätta ned fötterna. Detta på grund av att det gick så sakta att hojen höll på välta.
Vi får sala till till stödhjul åt KB
Lista
1. Fille 20 kr[/QUOTE
2.Roger &Inger 40kr
Lista
1. Fille 20 kr
2.Roger &Inger 40kr
3. Håkan Resten.. ( Kan fan inte ha sånna faror i trafiken )
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|