ladbol
Fighters dont quit, quiters don`t fight!
fille600 skrev:2414519Jag hade så bra "utsikt" där jag låg i ledet Så jag satt nöid
Jag fick en bild av hur det såg ut med Kapten som skjutsar, HUR FAN LÄGGER MAN IN BILDER HÄR``?
fille600 skrev:2414519Jag hade så bra "utsikt" där jag låg i ledet Så jag satt nöid
Nursey skrev:2414603Häjje..D1ce bubben..vad är det jag läser?
Hoppas det gick okej iallafall
Nu skall jag nanna DÖDSFÖRKYLD
Ps åkte förbi donken i veeesby vid halv ett men då var det inte en sate där..trodde alla skulle äta burgare innan
Natti
ladbol skrev:2414615Jag fick en bild av hur det såg ut med Kapten som skjutsar, HUR FAN LÄGGER MAN IN BILDER HÄR``?
Ps åkte förbi donken i veeesby vid halv ett men då var det inte en sate där..trodde alla skulle äta burgare innan
Natti
Ullis skrev:2414605Nä, nu är de dags att logga ut från detta Zoo
Räknar kallt med att jag har x-antal sidor att gå igenom när jag loggar på i morrn eftermiddag.
OvEr AnD OuT
//Ullis
Kapten Blåskägg skrev:2414618Svara på ditt pm
Tror alla redan förstått att Fröken E och jag är sjukt jävla snygga på klubban så du kan nog spara dig det besväret
Nån som hört nåt från Killersnail
ladbol skrev:2414647Nää,nää detta kommer du inte undan
Kapten Blåskägg skrev:2414593Visste inte att du var så överjävlig på att slanga
Kapten Blåskägg skrev:2414618
Tror alla redan förstått att Fröken E är sjukt jävla snygga på klubban så du kan nog spara dig det besväret
fille600 skrev:2414657Självklart , Låg bakom cl ett tag, reflekterade lite sedan klippte jag till
Kapten Blåskägg skrev:2414155Föjande saker känns viktigast:
1: Du är helskinnad
2: Hojen behöver knappt lagas
3. Jag har nu fått ytterliggare än sak som jag kan smäda dig för resten av ditt liv(vettefan om inte detta skulle varit punkt nr 1)
Ullis skrev:2414163Fast du "repade" ju bakaxeln lite....så lite måste den ju ömma. Men de gjorde ju inte så mycket då du fyllt den med chiipps i mängder på sistonde...det gäller att välja sina fettdepåer med omsorg
ladbol skrev:2414675????? SHIT IM IMPRESSED! !!
Snail_shell skrev:2414165Blev rätt förvånad när du säger att du gått ikull..
Började söka efter skador.. typ, skinnstället.. Men inte en skråma..
Ge fan i att skämmas..
Var tacksam för att du inte gjorde illa dig i stället..
Jag vet nån!! ( Inte jag ) som "trillade" med hoj.. och bröt nyckelbenet i samma hastiget..
d1ce skrev:2414681Det jobbiga är, jag försöker var dag minnas vad f*n du gjorde och ställde till med under våra tidigare gemensamheter. Men jag minns fan inte
-@
fille600 skrev:2414657
Kan inte annat än hålla med men i övrigt på den klubban finns mycket
att önska.
fille600 skrev:2414218Det såg ut som du har varit en "mönsterelv" på gymnatisklektionerna, i vart fall när det gäller kullerbyttor
d1ce skrev:2414688Gått i kull låter jäkligt starkt i mitt sammanhang, det var snarare en tippning, eller någe...
Skitsamma, nederlag av helveteskaliber!
Nu kan det bara bli bättre, lite chips och film så är man ju mindre olycklig direkCt!
-@
ladbol skrev:2414675????? SHIT IM IMPRESSED! !!
Kapten Blåskägg skrev:2414689Jag är felfri och fläckfri
Natti
Kapten Blåskägg skrev:2414618Svara på ditt pm
Kapten Blåskägg skrev:2414507d1ce stekte mig, jag erkänner
Kapten Blåskägg skrev:2414687Såg Fille stå och betala för ett par nya kalsonger på Gottröramacken, kanske bara var ett lustigt sammanträffande och inte alls en följd av hans oannonserade slangning
Kapten Blåskägg skrev:2414701WTF??? Har du dambesök nu igen? Är hon din vårdnadshavare eller nåt?
d1ce skrev:2414711Låt henne va, hon tycker ju synd om mig nu! Låt mig ta del av kexen lite också, du lägger då f*n beslag på alla oartigt!
fille600 skrev:2414719
Förstör inte myten om mig som slangarkung. För övrigt kan jag meddela att macken i Gottröra säljer moderiktiga kalsonger (Y-front) för 59:50 för två par Funkar kanon
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|