du kan få sitta på pallen
-@
Då blir Jörgen sotis
Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna
dock inte den på bilden
du kan få sitta på pallen
-@
haha jag hade ju visuell kontakt hela vägen iaf nejmen det blir nog bra sen såfort jag har nya däck. då satans ska gasa helvet! men jag medger, att tempot va riktigt bra.
Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille
De är nu Cowboy Jörgen ska säga: jag kommer upp å hälsar på med skinnväst å fransar på min HD.
Då blir Jörgen sotis
Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna
dock inte den på bilden
Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille
Helgen ser speckad ut till bredden, men att nita kedja ska vi hinna med såvida jag inte splittat motorn. Pappa behöver hjälp att tvätta och måla sitt hus och eftersom jag lagt beslag på 75% av garageutrymmet käns det som att jag bör hjälpa till.
Vaf*n gör man inte för att bli lite lokalkändis, är man itne snyggt för man göra något heltöntigt (bara för att ni inte ska få för er något så har jag inte smetat däck över mcdonaldsparkeringen och smoggat ner byn!!)
-@
haha ja, iaf norrort.. nejmen känns som att kurvorna är snävare där, å träden närmre vägen. jag är inte alls lika hemma norrort som på södertörn, men det blir skoj, antar att jag missat en hel del norr om stan
skön ryggdunk på donken btw
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när bilen passerade ljudvallen
Jag skulle blitt skitsne om ngn blåste om mig med bil på insidan i den farten
Fick mess av Philips farsa, repat sig och får komma hem imorgon
Hörru...
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen
Vad fan är det med bönpallskexen nuförtiden, börjar de inte bli lite väl obstinata
Går bra att kaxa nu när hon fått hem stövlarna och snart har eget körkort
Tur det var en höghastighetskamera!
Så man kan se nån rörelse alls!
Hade det varit en vanlig (24 bilder/s) så hade det ju sett ut som en serie identiska stillbilder all the way!
Kexen Finns det fler
Klart det.. Nu får man väl snart räkna med att bli stekt själv Fast inte kör ni väl ifrån mig såå mkt
du kunna njuta segerns sötma varenda onsdag
Tror jag inte, åker du med Snigeln, Fille, BW o Lorden kommer du kunna njuta segerns sötma varenda onsdag
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |