Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070523

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
du kan få sitta på pallen ;)

-@

Då blir Jörgen sotis :gnissla :D

Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna :yoparty
012a.jpg

dock inte den på bilden

IronMike

Guest
Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille :D

haha ja, iaf norrort.. nejmen känns som att kurvorna är snävare där, å träden närmre vägen. jag är inte alls lika hemma norrort som på södertörn, men det blir skoj, antar att jag missat en hel del norr om stan :näsblod

skön ryggdunk på donken btw :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
De är nu Cowboy Jörgen ska säga: jag kommer upp å hälsar på med skinnväst å fransar på min HD. :hihi

Fransar!! Det var det värsta! Jag hatar fransmän! :mad:

Då blir Jörgen sotis :gnissla :D

Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna :yoparty
012a.jpg

dock inte den på bilden

Heeelt korrekt. Åker du en meter med D1ce så brottar jag ned och kittlar ihjäl dig med.

Jaaa! Fixa kruppstålet! :banana

Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille :D

Härligt att du tämjt in ännu en rebellisk väskryckare i onsdagsleden! :hihi :tummenupp

Helgen ser speckad ut till bredden, men att nita kedja ska vi hinna med såvida jag inte splittat motorn. Pappa behöver hjälp att tvätta och måla sitt hus och eftersom jag lagt beslag på 75% av garageutrymmet käns det som att jag bör hjälpa till.

Vaf*n gör man inte för att bli lite lokalkändis, är man itne snyggt för man göra något heltöntigt ;) (bara för att ni inte ska få för er något så har jag inte smetat däck över mcdonaldsparkeringen och smoggat ner byn!!)

-@

På lördag ligger jag halvslirig i min båt som deltar i en träbåtsutställning/-träff i Vasahamnen på Djurgården. www.veteranbaten.se Hälsa på den som vill. På söndag är jag bakis men ledig.

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
haha ja, iaf norrort.. nejmen känns som att kurvorna är snävare där, å träden närmre vägen. jag är inte alls lika hemma norrort som på södertörn, men det blir skoj, antar att jag missat en hel del norr om stan :näsblod

skön ryggdunk på donken btw :tummenupp

Finns hur mycket som helst på norrsidan, tror inte jag ens sett en tiondel än.

Haha, ja vad fan man måste ju hälsa på gubbsen :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Är jag också en sub5-pojke om jag pallar 3grillade, ett ordentligt lass räksallad och pommes på styvt 4min?

-@

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen :fakta

Bifogat

• Ljudvallssprängning.jpg
    Ljudvallssprängning.jpg
    97.9 KB · Visningar: 124

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen :fakta

vadå har du bytt dämp med d1ce eller?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när bilen passerade ljudvallen :fakta

Jag skulle blitt skitsne om ngn blåste om mig med bil på insidan i den farten :gnissla

Dr.Bike

Guest

Tur det var en höghastighetskamera!
Så man kan se nån rörelse alls!
Hade det varit en vanlig (24 bilder/s) så hade det ju sett ut som en serie identiska stillbilder all the way! :rofl

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Vad fan är det med bönpallskexen nuförtiden, börjar de inte bli lite väl obstinata :va
Går bra att kaxa nu när hon fått hem stövlarna och snart har eget körkort :mad:

Kexen :confused: Finns det fler :va
Klart det.. Nu får man väl snart räkna med att bli stekt själv :yoparty :näsblod :huvet Fast inte kör ni väl ifrån mig såå mkt :rolleyes: :tuttar :gnissla

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Tur det var en höghastighetskamera!
Så man kan se nån rörelse alls!
Hade det varit en vanlig (24 bilder/s) så hade det ju sett ut som en serie identiska stillbilder all the way! :rofl

Gubbe :mad:

Kexen :confused: Finns det fler :va
Klart det.. Nu får man väl snart räkna med att bli stekt själv :yoparty :näsblod :huvet Fast inte kör ni väl ifrån mig såå mkt :rolleyes: :tuttar :gnissla

Nej, men jag börjar överväga att ompröva det beslutet :mad:

Tror jag inte, åker du med Snigeln, Fille, BW o Lorden kommer du kunna njuta segerns sötma varenda onsdag :fakta

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...