Nu är det sååå nära att jag ställer på hojen Är det värt att ställa på den bara för att få åka 1-2 veckor? Den ska säljas
Som ny o allt har jag några frågor, ca hur länge kör vi och vart?
Ska försöka fixa så man har tid o hänga på, låter riktigt kul d där.
Ha de
Har ni nån "Vi-som-kan-köra-snabbt-rakt-fram-men-inte-fullt-så-snabbt-i-kurvorna-plus-att-vi-gillar-riktigt-stora-tjejer-som-ger-värme-på-vintern-och-skugga-på-sommaren"-grupp som jag kan passa in i?
Det kan kanske tänkas bli 15mil? På ett cirka... Eller är jag helt ute å cyklar nu? Det är skitskoj, gemenskap och tempo för alla.
Som ny o allt har jag några frågor, ca hur länge kör vi och vart?
Ska försöka fixa så man har tid o hänga på, låter riktigt kul d där.
Ha de
Ja jävlar! Nu faller bitarna på plats!
Jag var i Upplands-Väsby för ett par veckor sedan och såg en hel armada hojar ståendes vid ett trafikljus! Måste ha varit förra turen som anordnades! Jag hänger med på denna iaf!
Har ni nån "Vi-som-kan-köra-snabbt-rakt-fram-men-inte-fullt-så-snabbt-i-kurvorna-plus-att-vi-gillar-riktigt-stora-tjejer-som-ger-värme-på-vintern-och-skugga-på-sommaren"-grupp som jag kan passa in i?
Vad är det för hoj du ska sälja?
Försökte klicka på annonsen men det fanns ingen annons där.
Vad ska du ha för hoj istället?
Eftersom det är jag och Biifer som orsakat tidändringen för att vi ska kunna åka med så bjuder jag alla morgontrötta på en kopp kaffe på Donken
Hmmm -är båda morgontrött, älskar kaffe och åka MC
Kanske du ska av mä en kaffe te´
Får man vara med om man kör en hoj som har tuttarna utåt?
Jag klarar mig utan tankstopp så jag hinner nog ifatt medan ni gör era fyra stopp.
Vi som leder försöker undvika att öka på raksträckor, som d1ce skriver så är det då lätt att folk ska köra ifatt och kommer in lite för fort i skarpa kurvor.
När det börjar svänga så skruvar vi gärna på lite men alla ska köra i eget tempo.
Välkommen
Ok, då förstår jag. Vad jag ville bara få fram att jag inte kan köra särskilt aktivt, har bara haft hojen i några veckor och den har 3 ggr så många häst som min senaste! Men dra på full gas på raksträckor klarar varenda dumbom (exempel jag) och det var det jag ville göra mig lite rolig över
Ojdå gamla annonsen
Ska sälja en mz 125a, är väl mest inriktad på nån motard eller något runt 30-35 balobas
Mz'an är dock jävligt snabb i kurvorna och man kan armbågsskrapa!!
I lugna gruppen (iaf en liten bit bak i den) kan du åka den mest krokiga väg utan att luta hojen.. typ
Haha, nej riktigt så illa är det inte! Man växer under press så jag lägger mig i täten istället!
Sluta limma Jesper, kommer du?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |