Jag kan inte komma i morgon. Lagningen på vevaxeln pajade så vevstaken glappar igen
Ska riva isär skiten igen i morgon. Är det någon här som har en CBR 900 motor till salu? eller en hel vevaxel.
ok...för en som inte vet vilket donk som är det "självklara"...Enligt Eniro finns det ett i Nytorp och ett på Truckv. 22...Var bör jag dyka upp om jag vill hänga med
Jag funderar ärligt på att banga imorrn. Parköl i vårsolen känns ytterst lockande just nu
Btw, nån som vet vem det som hade klotat uppe vid gottröra?
Var fullt pådrag med ambulanshelikopter, polis, brandkår, ambulans och bärgningsbil.
Det är truckvägen 22 du ska dyka upp till......
Först hörde jag från dr.Bike att han hade hört att det går att slipa ner veven och sen lägga på matrial och härda om.Vänta nu vadå lagning av vevaxel , de går ju inte
Vem har lurat på dig nått dyligt
Sorry för brasklapparna..
Menar inte att mästra någon..
Får jag också följa med?
Jag funderar ärligt på att banga imorrn
Har gjort ett försök på att laga hojen. Håller det så håller det. Jag gör i alla fall ett försök att åka med imorn.
Hojen är inte laglig för gata just nu
Ladbol har handgripligen slitit biran ur näven på mig
/H
tillräkligt med info för att jag drar mig att åka med, håller mig hemma i NT imorrn, å det är inte i negativ bemärkelse, den infon var bra..
Efter att ha tillbringat drygt 35 mil i sadeln i dag så har jag sett och upplevt en mängd rätt skrämmande saker. Bl.a rekat de vägar vi skall åka i morgon.
Och bara som en repetition inför i morgon så skriver jag det här.
Har på ett flertal ställen i dag sett att boende medvetet lagt ut grus på vägen. ( Ligger dolt!! )
Framförallt Gottröravägen och självklart Bogan!
Vi hade ett antal incidenter med framförallt gruppköningar där man mötte hela pärlband med hojar på fel sida i kurvorna.
3. Omkörningar av bilar!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |