Sporthoj.com i communityguide

Status
Ej öppen för fler svar.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Caffe skrev:
Sådana är vi?? Du kanske ska vara med specifik och skriva att du menar den osnutna moppemaffian när du skriver vi, så ingen missförstår och sätter likhetstecken mellan dig själv och folk med en mer mogen attityd :7peta

Villee: Du borde konvertera till rödstrumpa, din blotta existens skadar den blå sidan :huvet

Så du menar att jag tillhör den osnutna moppemaffian?
Och du menar också att de som skämtar om allt möjligt och använder sig av ironi endast är de som enligt dig tillhör den osnutna moppemaffian? :7peta

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Caffe skrev:
Sådana är vi?? Du kanske ska vara med specifik och skriva att du menar den osnutna moppemaffian när du skriver vi, så ingen missförstår och sätter likhetstecken mellan dig själv och folk med en mer mogen attityd :7peta

Villee: Du borde konvertera till rödstrumpa, din blotta existens skadar den blå sidan :huvet
Tack Caffe.. Så slapp jag säga det själv....
Hur kan man svara för alla på forumet?? :va

Villee: Du kan ju börja racka ner på andra när du själv är perfekt.. Han har rätt att tycka vad han vill och känner för.. Han har inte yttrat den åsikten här på forumet och om han skulle ha sagt eller gjort något fel så är det väl Swedie som ska ge honom en utskällning och inte du?? Mobbing är något vi INTE håller på med här på forumet... Skärpning.....

KIRE

Guest
kaZmur skrev:
Så du menar att jag tillhör den osnutna moppemaffian?
Och du menar också att de som skämtar om allt möjligt och använder sig av ironi endast är de som enligt dig tillhör den osnutna moppemaffian? :7peta

Lätt att alltid skylla på oförstådd ironi tydligen...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Stephen skrev:
Tack Caffe.. Så slapp jag säga det själv....
Hur kan man svara för alla på forumet?? :va

Det kan man inte, däremot räcker det med en kort titt i OT forumet för att se att minst 70-80% av alla här har ett sinne för humor och uppskattar den (något förvrängda) ironi som utövas på SH.

Med "vi" menade jag alltså majoriteten av medlemmarna här på SH

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lis, får ursäkta för Villee's och Jazmur's korkade åsikter. De representerar Moppefuckon här. .. deras åsikter räknas inte... verkligen inte i det här avseendet... de får hela sajten att se dålig ut pga puckade inlägg som de där.

Last edited:

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
kaZmur skrev:
Det kan man inte, däremot räcker det med en kort titt i OT forumet för att se att minst 70-80% av alla här har ett sinne för humor och uppskattar den (något förvrängda) ironi som utövas på SH.

Med "vi" menade jag alltså majoriteten av medlemmarna här på SH

Visst kan jag hålla med om att det finns en hel del ironi här på forumet men sen tycker jag att man kan använda ironin vid rätt tillfälle... Eftersom detta uppenbarligen kommer vara reklam för Swedies site så kan man väl se till det blir bra reklam genom att uppföra sig.. Vi vill väl se till Sporthoj.coms bästa, eller??

KIRE

Guest
Swedie skrev:
Lis, får ursäkta för Villee's och Jazmur's korkade åsikter. De representerar Moppefuckon här. .. deras åsikter räknas inte... verkligen inte i det här avseendet... de får hela sajten att se dålig ut pga puckade inlägg som de där.

Skönt att sidan modereras av någon med vettiga värderingar och som agerar snabbt när det behövs.

:tummenupp för Swedie

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Lis-Peace skrev:
Hejsan!
Jag gör en communityguide med beskrivningar och åsikter om olika slags communityn och communitylikknande sidor på nätet. Detta är vad jag skriver om Sporthoj.com:

" I butiken kan man köpa kläder, däclk och filmer av tveksam art. "

Skicka gärna synpunkter om ni vill nåt!

Hela guiden finns på http://www.motmakt.nu/communityguide

Filmer av tveksam art.. tycker de låter helt sjukt.. varför inte bara skriva MC-filmer??

KIRE

Guest
Maverick skrev:
Filmer av tveksam art.. tycker de låter helt sjukt.. varför inte bara skriva MC-filmer??

Film som visar lagbrott(framkallat av filmaren i många fall) = Tveksam film

Kan man skriva det på något "finare" vis? :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag överdrev lite, men liksom som medlemmar här påpeker... en ny medlem på forumet som ser ett inlägg som t.ex Villee gjorde tror direkt att SH och dess medlemmar handlar om det. Ni kanske vet vad ett "Första intryck" är va? Det är ofta det som gäller här i livet. Så jag vill därmed tona ner sånt dravel där en person uttrycker sig "här är vi", "vi tycker du".. Skriv istället "JAG, tycker att", "Här tycker JAG"... Du kan inte ge räkenskap för ALLAS åsikt. Då blire en varning du får att sluta upp med det.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
KIRE skrev:
Film som visar lagbrott(framkallat av filmaren i många fall) = Tveksam film

Kan man skriva det på något "finare" vis? :)

Jag tycker ju de räcker om man skriver.. I butiken kan man köpa kläder, däck och MC-filmer.

fattar inte varför tveksam art ska vara me..

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
kaZmur skrev:
Det måste vara sant det dom säger, att vi 70-talister är den ironiska generationen, för de senare generationerna tycks totalt sakna insikt i vad som egentligen är ironi.

Att vara dum i huvudet och skriva kränkande saker om folk helt utan anledning är inte ironi, det är bara brist på intelligens som antagligen kan härledas till allt för mycket thinner-sniffande eller liknande.

Här är lite ironi: Jag tycker att det är kul att forumet drar till sig så många unga förmågor med moppar som största intresse, det säkrar tillväxten och gör mig lycklig.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
jaasså.... när nu en bibliotekarie är medlem här så kan jag ju passa på att fråga. vågar lixom inte när jag är på biblioteket, för då får man ju inte låna böckerna.

varför brukar bibliotekarier så ofta vara onda? :död

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
sgtpepper skrev:
Det måste vara sant det dom säger, att vi 70-talister är den ironiska generationen, för de senare generationerna tycks totalt sakna insikt i vad som egentligen är ironi.

Att vara dum i huvudet och skriva kränkande saker om folk helt utan anledning är inte ironi, det är bara brist på intelligens som antagligen kan härledas till allt för mycket thinner-sniffande eller liknande.

Här är lite ironi: Jag tycker att det är kul att forumet drar till sig så många unga förmågor med moppar som största intresse, det säkrar tillväxten och gör mig lycklig.
Syftar du också på mig? :va

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Swedie skrev:

Mm, eller så syfta jag på Freppes inlägg, och det fanns något som kallas för sarkasm inblandad... men jaja mitt fel väl då jag inte använder dessa finurliga tecken :kocko :va :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S