kaZmur skrev:Håller med... om vi säger att ca 1000 av alla medlemmar pröjsar denna struntsumma så har du ju pengar till en überserver plu kanske en korv på Sibylla.
Ett fjortisforum som går ofattbart slött.Hakka skrev:Vad har lunarstorm med det hela undrar jag?. Trodde det var något fjortisforum.
Mvh jag
Jo, men jag räknade med att ca 1-2000 personer är villiga att betala. För övrigt så håller jag med om att det skulle rensa bort en hel del personer som bara reggar sig för att annonsera/snacka skit.TERMINATOR skrev:Vi är nära 15 000 användare och alla som använder SH ska betala 50 spänn, jag tror att det skulle försvinna många nötter och hela forumet skulle bli bättre + att det skulle finnas möjlighet att uppdatera servern mm.
Jag ser bara positiva saker i det hela.
sporthoj.com växer så det knakar och är snart ikapp lunarstorm iform av antal aktiva användare simultant. (inte riktigt, men ändå ) vilket gör att servern får andnöd.Hakka skrev:Vad har lunarstorm med det hela undrar jag?. Trodde det var något fjortisforum.
Mvh jag
TERMINATOR skrev:Vi är nära 15 000 användare och alla som använder SH ska betala 50 spänn, jag tror att det skulle försvinna många nötter och hela forumet skulle bli bättre + att det skulle finnas möjlighet att uppdatera servern mm.
Jag ser bara positiva saker i det hela.
UrbanTiger skrev:Hör att du inte var med i den stora crashen i februari (?) 2003. Big Depression on the internet and Nasdac fell by 83 percent in one day
Tiden går gubbar.....
KawaChris skrev:Om jag ska betala så måste det vara en engångsgrej, återkommande betalningar är jag allergisk mot och det tror jag gäller för många. En bidragssida där man kan se vem som har bidragit och med hur mycket tycker jag vore bäst.
kaZmur skrev:Ett fjortisforum som går ofattbart slött.
Självklart... har varit medlem sedan 2001Hakka skrev:Aha. Och det kände du till? Okey... ...
morlock skrev:Dags att piffa upp servern lite? Tycker det är lite titt som tätt det går ohyggligt segt och ibland inte alls p.g.a invasionen.
Så fort det är >600 verkar det gå toktrögt, det är inte så ofta men frekvensen lär öka kraftigt; Speciellt nu i vår kanske räcker att optimera databaskoden
Nåt bör göras
Swedie skrev:Jag kommer inte ta nån medlemsavgift.
kaZmur skrev:Självklart... har varit medlem sedan 2001
sporTlovEr skrev:Jag upplever det inte så trögt, kanske din lina som är seegg..?
442granath_ skrev:ååh, nej. jag har bara vart det sen 2 år tebax. hur mkt status har du?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|