Blackninja skrev:Nu ska du inte hänga upp dig på småsaker lille vän, du kör trots allt ingen sporthoj, det kallar vissa också gay, men de håller käft om det![]()
Jo, men att det är GAY att åka sporthoj är ju ingen hemlighet.
Blackninja skrev:Nu ska du inte hänga upp dig på småsaker lille vän, du kör trots allt ingen sporthoj, det kallar vissa också gay, men de håller käft om det![]()
Gustav1 skrev:Jo, men att det är GAY att åka sporthoj är ju ingen hemlighet.
Thundercat skrev:grym![]()
Undrar hur många som lider av sporthoj.com missbruk?![]()
![]()
Vilgsbiker skrev:Efter Sporthoj.com krachen för ett tag sen blev man botad genom att inte direkt regga sej igen ,måste dock erkänna att man smygtläst lite som gäst![]()
Ja de va skit att de inte gick att fullfölja den men alla delttävlingarna gick ju upp i rök därborta i det Earthquake drabbade Kalifornien.Thundercat skrev:Jag satt ju och väntade på din melodifestival poll....![]()
Vilgsbiker skrev:Ja de va skit att de inte gick att fullfölja den men alla delttävlingarna gick ju upp i rök därborta i det Earthquake drabbade Kalifornien.
Själv drabbades man av total minnesförlust å låg i dvala flera veckor.Vilgsbiker själv höll helt enkelt på att stryka med därborta.
Men nu när man har kört den första rundan medså börjar blodet visst att pulsera igen.
![]()
Har du aldrig kört runt sjön Lygnern?,isåfall borde du ha sett var ja håller till.Bara ca 6 mil från Gbg.Thundercat skrev:Välkommen till verkligheten....![]()
Vart ligger fotskäl?
Vilgsbiker skrev:Har du aldrig kört runt sjön Lygnern?,isåfall borde du ha sett var ja håller till.Bara ca 6 mil från Gbg.
Du får allt ta det lugnt där du.Själv höll ja på att slå mej fördärvad när en stenhård grävling traskade ut bara ett par meter framför mej.Thundercat skrev:självklart har jag kört runt den... jag hinner inte läsa på skyltarna när jag kör för det går så fort....![]()
![]()
Okey blev lite dumt kanske att skriva södra sidan,men om jag säjer vänstervarv(Som i speedvay)så förstår du väl?Thundercat skrev:Jag är osäker på vilket håll vi åker åt... har du nån karta över området runt omkring?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |