Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
19:40 drar pajkastningen igång...........i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
19:40 drar pajkastningen igång...........i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
kaZmur skrev:Börjar bli lite tröttsamt nu att B2B-nätverket stängs ner för underhåll.
Vad står på egentligen?
Jag har lirat på B2B i över ett år nu och det brukar aldrig vara så mycket nertid som det har varit på sistone?
Haha! Det var nog det plottrigaste jag sett! Men jag ligger plus 5$ iafi_fieL_good skrev:Hoppa över till Full Tilt Poker istället (www.fulltiltpoker.com). Inte en enda driftstörning. Själv lirade jag på Expekt innan, men där var det störningar mest hela tiden. Dessutom känns det som om motståndet är lättare på Full Tilt =)
kaZmur skrev:Börjar bli lite tröttsamt nu att B2B-nätverket stängs ner för underhåll.
Vad står på egentligen?
Jag har lirat på B2B i över ett år nu och det brukar aldrig vara så mycket nertid som det har varit på sistone?
Kvällstjänst, eller???kajlyl skrev:D'oh, torsdag funkar inte för mig, ändra genast till fredag!
Da Fris skrev:Swedie: Du kanske skulle annonsera på förstasidan om turneringen då det annars är en liten risk att vi inte blir så mycket folk......
Som det är nu är vi 21st anmälda vilket innebär att turneringen kan vara över på 40 minuter om vi har otur.......
Minst 100 borde vi bli med tanke på responsen efter förra turneringen.....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|