Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
19:40 drar pajkastningen igång...........i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
19:40 drar pajkastningen igång...........i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
i_fieL_good skrev:Vilken tid börjar turneringen?
kaZmur skrev:Börjar bli lite tröttsamt nu att B2B-nätverket stängs ner för underhåll.
Vad står på egentligen?
Jag har lirat på B2B i över ett år nu och det brukar aldrig vara så mycket nertid som det har varit på sistone?![]()
Haha! Det var nog det plottrigaste jag sett! Men jag ligger plus 5$ iafi_fieL_good skrev:Hoppa över till Full Tilt Poker istället (www.fulltiltpoker.com). Inte en enda driftstörning. Själv lirade jag på Expekt innan, men där var det störningar mest hela tiden. Dessutom känns det som om motståndet är lättare på Full Tilt =)
kaZmur skrev:Börjar bli lite tröttsamt nu att B2B-nätverket stängs ner för underhåll.
Vad står på egentligen?
Jag har lirat på B2B i över ett år nu och det brukar aldrig vara så mycket nertid som det har varit på sistone?![]()
Kvällstjänst, eller???kajlyl skrev:D'oh, torsdag funkar inte för mig, ändra genast till fredag!
Da Fris skrev:Swedie: Du kanske skulle annonsera på förstasidan om turneringen då det annars är en liten risk att vi inte blir så mycket folk......
Som det är nu är vi 21st anmälda vilket innebär att turneringen kan vara över på 40 minuter om vi har otur.......
Minst 100 borde vi bli med tanke på responsen efter förra turneringen.....![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |