Hahah fyyy vad jag ångrar min All-in nu
vet inte om jag vågar med buy-in. tycker när man börjar dra in riktiga pengar blir det "för" seriöst... fast visst. Skriver alla på nån sorts "waiver" om att "jag är med på notorna" och inte kommer och gormar efteråt så....Da Fris skrev:Det är nog många som ångrar vissa köp nu ......
Med tanke på detta väder borde det bli en till turnering med buy-in innan hojsäsongen drar igång........ Är ju på kanten att falla i vinterdepression om man tittar ut genom fönstret.....
Swedie skrev:vet inte om jag vågar med buy-in. tycker när man börjar dra in riktiga pengar blir det "för" seriöst... fast visst. Skriver alla på nån sorts "waiver" om att "jag är med på notorna" och inte kommer och gormar efteråt så....
mb skrev:Eller en utbytesstudent med hojintresse. Hur var det nu med fördomarna... hrrrm.. host
Matti skrev:Och där fick vi en vinnare! Mangejkpg! Grattis!
Mr K skrev:gör detta till en vecko tournering
Nypan83 skrev:Grattis Mange... Jag får trösta mig med att jag kom 5:a och bror min på 3:e
mb skrev:Så var man ute. Fick bara tre spelbara händer under hela turneringen. Fast jag kan ju glädja mig över att R1-knugen också är rökt
Adis skrev:Härligt att se! Jönköping dominerar pokertuneringarna.
GRATTIS!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |