BambaPoker skrev:Just nu har vi lite tekniska problem, de skal vara lösta snart prova att registrera er igen om en stund eller imorgon förmiddag igen så ska det fungera.
När måste man senast va registrerad?
BambaPoker skrev:Just nu har vi lite tekniska problem, de skal vara lösta snart prova att registrera er igen om en stund eller imorgon förmiddag igen så ska det fungera.
Swedie skrev:Hejsan!
Ni som ratar Poker, kan ju lämna tråden nu.
OBS! INGA pengar krävs för detta. Det är med så kallade "låtsaspengar".
Ni signar upp via:
http://www.bambapoker.com/?code=sporthoj&LanguageId=sv
Använd signupkod: sporthoj
för att det ska bli gjort rätt.
Hur du spelar
1. Öppna konto och aktivera kontot
2. Ladda ner pokerklienten! (eller spela via webbversionen)
3. Hitta turneringen i turneringsdelen av klienten
4. Registrera sig för turneringen med ett lösenord: SwedieSH
(ej känslig på små och stora bokstäver)
Jag kommer sitta och vänta kl15.10 på att ni komma in! vi behöver så många personer som möjligt för att det ska kännas som en riktig turnering!
Vinster?
Japp, faktiskt har dom varit snälla och lagt in €200 i potten till den som vinner.
Några frågor? Fråga här i tråden!
nosense skrev:Ska det här bli en pokrsajt så betackar jag mig för fortsatt medlemskap i SH!
det här forumet handlar väl om motor, mc, inte spel, nu får du väl banna mig swedie!!!
BambaPoker skrev:Hej allihop,
Martin heter jag och jag representerar BambaPoker.com.
Har ni några frågor så ställ dem här så ska jag försöka svara så gott jag kan ikväll och under förmiddagen imorgon innan turneringen börjar.
Japp, det är massor av turneringar, de är sorterade på starttid. Leta rätt på 15:10, den hette något med sporthoj.Shawn skrev:Hur hittar jag till turneringen imorgon? Det måste ju finnas fler el är det jag som inte fattar
seyou skrev:Någon som vill spela lite? Sitter vid Funmoney 94
Swedie skrev:Det finns som sagt vissa som Ratar poker. Och det är inte meningen att det här ska vara någon återkommande. Mer en kul vinteraktivitet. Hoppas ni förstår det?
Nu väntar iaf jag på att turneringen ska komma igång.
Det verkar dock fortfarande vara problem med att regga sig för turneringen. Ska kontakta BambaPoker och be dom fixa det.
Riverpool skrev:Har reggat mig ....men jag har inte tid att sitta sextimmar mitt på dagen idag Kunde vi inte haft en kvällsturnering från typ 23.00 istället? Får hoppas att det dyker upp fler chanser för mig att ta era pengar
Herkules skrev:Var inte orolig för det. Efter 20min är du ute
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |