Intressant att en del kollar mer på Swedies kropp än hojen
Swedie är hot stuff helt enkelt.
Ryktesvägen hörde jag att Urban Tiger sparar allt som publiceras om Johnny i ett galleri som han sorterar med glansig blick
Intressant att en del kollar mer på Swedies kropp än hojen
För er som missade, så här ska hojen se ut snart troligen. Ska bara hitta en lackerare, någon här får gärna tipsa!
För er som missade, så här ska hojen se ut snart troligen. Ska bara hitta en lackerare, någon här får gärna tipsa!
Nä, Apriliafärger = rött.2738610Snyggt men ska du inte ha lite mer Italienska färger på den?
Datum finns här:2738841Detta måste man ju bara se och höra.
När? var?
Var kan jag hitta tävlings datumen?
Datum finns här:
www.sporthoj.com/rr/
sen ska jag även köra Battle of the Twins (BoTT) som du kan läsa om lite på www.nodicbott.net
Du har en väldigt vågad avatar
motorn trimmas as we speak (tror jag)
Datum finns här:
www.sporthoj.com/rr/
sen ska jag även köra Battle of the Twins (BoTT) som du kan läsa om lite på www.nordicbott.net
motorn trimmas as we speak (tror jag) o akras fetaste blås ska på sen. Kommer nog mullra så även jag blir rädd att ens gasa den ... nädå
Nej, köpte från Grevens MC delar(.com). PP-tunings produkter bra grejer, så inget fel o köpa dom! Det krävdes en speciallösning dock vad gäller fotbromsen då pp kräver omplacering av pumpen till fotpinnens fästplatta.2739578En liten undran, är det PPTuning race fotpinnar från SSR som du har satt på hojen?
Jag blev lite halvsugen på den lösning du hade gjort med dem.
Fasen det fanns mycket shysst godis på SSR sida och Alienmoto
Haha.. usch ja. Motarden är parkerad och till salu... Har även körning 2 veckor innan Anderstorp går av stapeln för att få in lite träning på banan. Behöver hitta lite fart på alla ställen utom just på rakorna...2739731Grattis till en fin styrning -07 ska bli spännande o följa. Se till att slippa stå på kullen på Anderstorp i år med mitella o grejjer
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |