totoro
Är fulladdad ibland
Såg nu. Göteborgare
Söker nån form av bromspedal i stål.
Från offroad typ xr 400, dominator osv.
Skall bara ta toppen för att svetsa på min pedal på min xt660z .
Krokigt, rostigt spelar ingen roll.
Skicka pm om ni har
Hej jag tar de gärna. kan hämta de när de passar dig. åker runt med service bil i sthlm på dagarnaBortskänkes: Fäste för topbox på Er6-N årsmodellerna 09-12. Köpte ett sånt från Italien men har skippat topbox, köpte en tankväska i stället
Tjena. Jag har ett par liggandes. Dom är i helt ok skick. Är redan inpackade då förra köparen drog sig ur. Men har nog ett par gamla bilder på dom någonstans. ?Är det ngn som sitter på några eftermarknadspipor till en VTR1000F med lite trevligt ljud o till rätt pris så finns en presumtiv kund i mig
Tjo!Tjena. Jag har ett par liggandes. Dom är i helt ok skick. Är redan inpackade då förra köparen drog sig ur. Men har nog ett par gamla bilder på dom någonstans. ?
Är det någonting att bygga på, ett flimsigt och ormande gammalt härke?Någon som vet vart man hittar en komplett motor? Är ute efter en gsx1100f eller bandit 1200 motor till min gsx750 -81 som jag bygger om.
Jasså du tycker ramen är för klen? Har sett tips på hur man förstärker den för dessa ändamål. Att köpa en ny hoj att bygga på är tyvärr inte ett alternativ just nu. Men jag har det i åtanke! Tack!Är det någonting att bygga på, ett flimsigt och ormande gammalt härke?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|