Sporthoj-fest: Hardrock Cafe 23/5 feat. Motorrad

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
stog du bredvid mig vid rödlyset henriksdal förr förra veckan typ? :va ..fast du hade jeans på dig? =)

Det är otroligt mycket spikat, om du lovar att sjunga "pobre diablo" med julio iglesias för oss alla :kär

Nej va inte jag. Har inte tagit ut ace än håller på o byter stötdämpare bak o vårfejar fortfarande:) Tagit ett par turer med Kle för att handla delar annars så har det inte blitt så mycket åka än. Men det kommer:)

IronMike

Guest
Är ganska bra respons på facebook:

This event has 63 confirmed guests
Maybe Attending (112)
Awaiting Reply (296)

Sen är det väl inte alla som har fb eller är aktiva där.. Nyfiken på hur många som dyker upp på sporthoj-festen som sett reklam ute på gator & torg, men som kanske inte alls är bekant med forumet mm.

Hur som haver så blir det nog bra tryck i lokalen iom att rockklassiker kör afterwork med liveradio, mkt folk stannar kvar och kör barhäng...

Kl 22-03 rullar mc-filmer mm :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Dök in vid 0100 och det var tyvärr lite tomt.
Kul dock att träffa några av SH's verkliga profiler inkl arrangören.
Eloge till Ironmike som har lagt ner mycket tid & kraft på att arra festen!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Dök in vid 0100 och det var tyvärr lite tomt.
Kul dock att träffa några av SH's verkliga profiler inkl arrangören.

Missade du mig? :näsblod
Ja det var lite tamt denna gången faktiskt. Jag skulle bara titta in på 1 (en) bärs och dra innan tolv var det tänkt, men vid stängningsdags var det bara jag och Teo kvar som stod och jög om apavatarer och brakpruttar.
Utlottningen märkte vi inte ens av och jag känner mig lite snuvad på ett nytt bakdäck! :mad: Jag kan ge mig fan på att nr 10 rullades upp men nån stod och smög inne på damtoa med utlottningen :gnissla
Teo däremot fick jackpott med ett ragg i baren. Iofs så var hon av samma kvalitet som nåt som ramlat av en bajsbrun Datsun -75:a i vägskälet mellan E18 och Tjöping.
Höjdpunkterna av kvällens evenemang var:

1. När jag klev av tuben vid rådmansgatan och 2st 20åriga brudar klistrar sig fast vid mig och trånar efter sporthoj.

2. En knappt 18årig fröken lutar sig över bardisken så hennes livrem till kjol åkte upp i armhålorna. Så nu har man fått känna på årets skörd av flicksnärtestjärt (ja vafan skulle inte du ha klämt i det läget?)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Missade du mig? :näsblod
Ja det var lite tamt denna gången faktiskt. Jag skulle bara titta in på 1 (en) bärs och dra innan tolv var det tänkt, men vid stängningsdags var det bara jag och Teo kvar som stod och jög om apavatarer och brakpruttar.
Utlottningen märkte vi inte ens av och jag känner mig lite snuvad på ett nytt bakdäck! :mad: Jag kan ge mig fan på att nr 10 rullades upp men nån stod och smög inne på damtoa med utlottningen :gnissla
Teo däremot fick jackpott med ett ragg i baren. Iofs så var hon av samma kvalitet som nåt som ramlat av en bajsbrun Datsun -75:a i vägskälet mellan E18 och Tjöping.
Höjdpunkterna av kvällens evenemang var:

1. När jag klev av tuben vid rådmansgatan och 2st 20åriga brudar klistrar sig fast vid mig och trånar efter sporthoj.

2. En knappt 18årig fröken lutar sig över bardisken så hennes livrem till kjol åkte upp i armhålorna. Så nu har man fått känna på årets skörd av flicksnärtestjärt (ja vafan skulle inte du ha klämt i det läget?)

...o hur många handflator med påföljande rödmärke fick du placerat på dina kinder efter det? :hihi

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Ja vad faen var det åm? "Åsa" 83 pannor stod och levererade heta blicken ett tag och så fick man en öl för 129 spänn precis när vi skulle lätta mot ankår å allt! Det var den som gjorde att vi inte kom in där:mad:

Varför åkte Jag alltid på ridlårsbestyckade jakancheyer i deras late 30´s?:mad:
Var är alla teens? Såg inte röken av en enda:huvet

Meh vaffan. Var både du och Teo där !?
Jag var också där till stängning (och lite till) :va

två bleka apskallen borta vid baren ju. hur kunde du missa?

Last edited:

IronMike

Guest

Tack själv ..tyvärr var alla på birka cupen, sen är det nog bara att "face the facts" - sporthojfester funkar som bäst vintertid. Folk har för mkt utgifter såhär års, sen är många iväg på bankörningar & prioriterar annat än fest..

Men till hösten blir det comeback med en brakfest, där alla är på plats, det är jag övertygad om :)

Kul å ses! Bra surr om kamphundar hehe :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tack själv ..tyvärr var alla på birka cupen, sen är det nog bara att "face the facts" - sporthojfester funkar som bäst vintertid. Folk har för mkt utgifter såhär års, sen är många iväg på bankörningar & prioriterar annat än fest..

Men till hösten blir det comeback med en brakfest, där alla är på plats, det är jag övertygad om :)

Kul å ses! Bra surr om kamphundar hehe :)

APAP! Det var faktiskt inte jag som surrade utan din botoxbestyckade bordsgranne!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln