Dennis_I
Norrland är vackert =)
Äre nån som brassar i gev eller har alla gått i vinter ide????????
Jo nå e man å brassar lite från å till när nu vädret tillåter, träffade ju på en blå rizzlagixxer som körde som fan häromdan
har halsfluss. men när den är borta får de fan va snö ute om de så vill då ska jag brassa iaf!
blåa rizzlagixxers kör lite fortare än vanligt när de e svarta bläjdar i närheten. verkar som att ägaren är livrädd för såna.
Ja ni vet ju att när svarta blejden e ute så står tiden stilla...eller var det kanske blejden som står stilla å tiden som går.
Blir lite konfunderad ibland
Far väl å brassar lite imon om det är nån som känner sig sugen att få köra om.
Bara det kan sluta vara så jävlars blött på vägarna.
Imorron tänkte vi brassa byarnaruntring med ryssen å pj om han inte är döende i halsfluss och om vädret tillåter... Haka på alfakrullsNikke!
I helgen blir jag historisk. Förste gällivarebo att tävla i RR. På mylaps kan ni följa resultatet.
BYARING!!! jag lever ännu efter en natt i sthlm, äre bra väder blire brassning!!
Jag hörde av Nicke att du inte vågar komma ner till Skellefteå, fan vad feg du är det tar ju knappt 2 timmar ner och solen skiner! Kom igen nu vekling
Vilka påhopp alltså... Han är på krogen nu å kommer vara jätte trött imorn medans jag är hemma skötsam! Vågar gör jag alla gånger
Å dessutom laddar jag inför Kemora V38!!! Men jag hörde att en (Fegis) har vinterförvarat räjjs gixxern
kvala 9/21. Tror jag hade kunnat åka bättre men pinlocket fuckade ur så jag såg bara med ett öga.
Rejs idag vid 16:00
kvala 9/21. Tror jag hade kunnat åka bättre men pinlocket fuckade ur så jag såg bara med ett öga.
Rejs idag vid 16:00
7:e plats vid debuten! Stort Grattis Och Lange in på en hedrande andraplats på pallen. Finfint kört av er båda!
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|