sporthoj hubben

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Har sporthoj hubben försvunnit från direct connect??? Eller har den bytt adress för jag hittar den inte i allafall....

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Hårding skrev:
Har sporthoj hubben försvunnit från direct connect??? Eller har den bytt adress för jag hittar den inte i allafall....

Jag hittade den inte heller nu (21/4 Kl 17:45)

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Den ligger ju på en felia server och det säger väl det mesta. :brynad

Last edited:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hehe... felet beror på handhavande fel.. :rolleyes: rättare sagt att mamma kopplar själv, vilket gör att proppen går.. men nu ska den va uppe igen.. :)

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
DC++

Jag har ett lite problem jag undar om ngn kan hjälpa mejje med.....
För när jag instalerat dc och allt e klart så ska jag börja ladda ner men då kommer det inte fram några hub... progget finns där och allt men just det att man inte kommer åt hubben ser ingen av dom! har haft det installerat förrut och då funka det kanon... behöver jag ngn uppgradering eller ngt?
Snälla sporthoj. com hjälp mejje...

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Re: DC++

Monster skrev:
Jag har ett lite problem jag undar om ngn kan hjälpa mejje med.....
För när jag instalerat dc och allt e klart så ska jag börja ladda ner men då kommer det inte fram några hub... progget finns där och allt men just det att man inte kommer åt hubben ser ingen av dom! har haft det installerat förrut och då funka det kanon... behöver jag ngn uppgradering eller ngt?
Snälla sporthoj. com hjälp mejje...
Gammal hublista, testa denna.
http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fortfarande problem...

Jag tar en adress ifrån den bifogade listan och klistrar in den men det bara disconnectar mig!!
Förrut när jag hade direkt så kom det upp en lista på alla hubben så det var bara att klicka på det som man hade tillräckligt med uppladdnings matrial för att kunna gå in och ladda ner!!
Har en massa filmer...

tja

B1

Dirtmover!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
TL 1000s -97
Men risk för att verka helt ovetande... men, vad har hubben för adress? :confused:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...