Sporthoj i Östersund

Kazu

99RiderZ
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Östersund
Hoj
Ducati s4a -01, husaberg 650 -05
någon tyckte att man borde se dom nyaste inläggen före dom gammla.. såhär gör du, gå på "min profil" sen "ändra forumval" sen väljer du "Thread Display Mode" och ändrar där =)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jamen gokväll! Då är man tillbaks efter en tur på 175 mil inklusive sh.com-festen i Örebro. Jag var den som åkte längst om man bortser från paret från Umeå som åkte bil!
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Lurch skrev:
Jamen gokväll! Då är man tillbaks efter en tur på 175 mil inklusive sh.com-festen i Örebro. Jag var den som åkte längst om man bortser från paret från Umeå som åkte bil!

Det måste väl ändå vara rött kort samt utvisning att åka bil till en sporthojsfest :va
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Last edited:

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
jag har klippt klart en film! men den e förstor att mejla ti arrow så han kan lägga upp den men jag har skickat några bilder så dom syns nog snart.
men är de ingen som har en fin projektor eller iaf ett stort vardagsrum så kan vi kolla på filmen där?
ikväll ska jag åka ktm i skogen men slå en pling om ni ska ti torvallarakan nått så kan ja kika förbi där! :banana
 

viiper

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Östersund
Hoj
Gsx-r 1000
Hallå.

Tänkte bara tacka alla för hjälpen förra veckan, har blivit några nätter på sjukan men det får man ta, det kostar att ligga på topp. Var några elaka kommentarer på op.se ang leken uppe i torvalla :)

Kör lugnt ni som fortfarande håller på. Själv ska jag ta och leta efter en bil i stället så kanske man överlever nästa sommar. uppenbarligen så har man inte riktigt koll på läget än så man får väl ta upp hoj-karriären om några år igen när man vet sina begränsningar...
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
CBR_fluffy skrev:
jag har klippt klart en film! men den e förstor att mejla ti arrow så han kan lägga upp den men jag har skickat några bilder så dom syns nog snart.
men är de ingen som har en fin projektor eller iaf ett stort vardagsrum så kan vi kolla på filmen där?
ikväll ska jag åka ktm i skogen men slå en pling om ni ska ti torvallarakan nått så kan ja kika förbi där! :banana


Jo projektor finnes här om man ska glo på filmen. Varför åktes det inget idag då, allihopa? va? va? :7peta
 

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Hemma
Hoj
Blå
An3Azz skrev:
Varför åktes det inget idag då, allihopa? va? va? :7peta

Jag åkte faktiskt en halvtimme i dag med slirande koppling :hihi
Fast det var ganska tråkigt kan jag säga, över 6000 varv så spann kopplingen så det blev till att puttra runt en stund tills man blev less.

På onsdag kommer nya lameller så då är jag förhoppningsvis på G till 18.30
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
stefur skrev:
Jag åkte faktiskt en halvtimme i dag med slirande koppling :hihi
Fast det var ganska tråkigt kan jag säga, över 6000 varv så spann kopplingen så det blev till att puttra runt en stund tills man blev less.

På onsdag kommer nya lameller så då är jag förhoppningsvis på G till 18.30

hehe, illa då. Hade du nå mer grejjor till kvar TL förutom stiften?
 

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Hemma
Hoj
Blå
An3Azz skrev:
hehe, illa då. Hade du nå mer grejjor till kvar TL förutom stiften?

Har inte så mycket prylar.

Ett rött Bagster tankskydd.
Instruktionsboken.
Ny vajer till choken.
 
Last edited:

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
viiper skrev:
Hallå.

Tänkte bara tacka alla för hjälpen förra veckan, har blivit några nätter på sjukan men det får man ta, det kostar att ligga på topp. Var några elaka kommentarer på op.se ang leken uppe i torvalla :)

Kör lugnt ni som fortfarande håller på. Själv ska jag ta och leta efter en bil i stället så kanske man överlever nästa sommar. uppenbarligen så har man inte riktigt koll på läget än så man får väl ta upp hoj-karriären om några år igen när man vet sina begränsningar...

äh man lever å lär de e bara å ta sig upp i sadeln igen! men vi kommer sakna dig
 

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
stefur skrev:
Jag åkte faktiskt en halvtimme i dag med slirande koppling :hihi
Fast det var ganska tråkigt kan jag säga, över 6000 varv så spann kopplingen så det blev till att puttra runt en stund tills man blev less.

På onsdag kommer nya lameller så då är jag förhoppningsvis på G till 18.30

hehe a du plågade kopplingen lite förut.
gasa upp den på ettan å peta i tvåan lättare sagt än gjort men de går!
lr så får du ligga på några mysiga varv å sen bara dutta in kopplingen fram å tillbaka samtidigt som du hjälper till med armarna å sätter dig bestämt ovanför bakhjulet, typ.
 

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Östersund
Hoj
ninja stunt, drz stunt
An3Azz skrev:
Jo projektor finnes här om man ska glo på filmen.
de låter skitbra, jag har nog inge tid i veckan men ti nästa träff tar jag med mig en skiva så kan vi fara ti dig å kolla på filmen! den e bara 7min lång men ändå!
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
CBR_fluffy skrev:
An3Azz skrev:
Jo projektor finnes här om man ska glo på filmen.
de låter skitbra, jag har nog inge tid i veckan men ti nästa träff tar jag med mig en skiva så kan vi fara ti dig å kolla på filmen! den e bara 7min lång men ändå!

Jepp, inga problem.
 

Kazu

99RiderZ
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Östersund
Hoj
Ducati s4a -01, husaberg 650 -05
tog ju bort halsmandlarna igår. därför kunde jag inte komma,, men tydligen så låg jag iaffal och dilla om bakhjuls körning och grejjer, och försökte övertala sjuksköterskorna att man visst kunde köra hoj på dessa medeciner :p

får se om jag orkar åka någe om några dar.

rock on boys
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Steve R1 skrev:
När blir nästa tur? har nytt bakdäck nu, toppfarten ökade med 150 blås.

IDag, kanske? Jag är nog på, men måste hem emellanåt och vrida upp torkskåpet :D :yoparty

Ja skriv om ni ska ut o köra, och Kazu får krya på sig lite då ja...så åker vi hoj så länge. :hihi

ÄDIT!!

Skiter i o åka, ska byta olja, ta reda på varför blinkersen inte funkar samt justera fjädringen. Nån som har lite o göra o är kaffesugen så glid iväg till Lillfjällvägen isf, jag är i garaget.
 
Last edited:

viiper

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Östersund
Hoj
Gsx-r 1000
Jag hoppas du la en tjock vit dimma innan du byte däcket, annars blir jag lite besviken på dig :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top