Lurch skrev:Jamen gokväll! Då är man tillbaks efter en tur på 175 mil inklusive sh.com-festen i Örebro. Jag var den som åkte längst om man bortser från paret från Umeå som åkte bil!
arrow skrev:det va ett par som undrade om prisvärda slipon som låter gött
kolla denn länk
t.ex. r1 2004 eller 2005 ca 4 735,25 SEK
http://www.gegbike.com/modelli/yamaha/r1-04/r1-04.html
http://www.gegbike.com/
Omologati / Homologated = smart då får man med pluggar för besiktning
CBR_fluffy skrev:jag har klippt klart en film! men den e förstor att mejla ti arrow så han kan lägga upp den men jag har skickat några bilder så dom syns nog snart.
men är de ingen som har en fin projektor eller iaf ett stort vardagsrum så kan vi kolla på filmen där?
ikväll ska jag åka ktm i skogen men slå en pling om ni ska ti torvallarakan nått så kan ja kika förbi där!
An3Azz skrev:Varför åktes det inget idag då, allihopa? va? va?
stefur skrev:Jag åkte faktiskt en halvtimme i dag med slirande koppling
Fast det var ganska tråkigt kan jag säga, över 6000 varv så spann kopplingen så det blev till att puttra runt en stund tills man blev less.
På onsdag kommer nya lameller så då är jag förhoppningsvis på G till 18.30
An3Azz skrev:hehe, illa då. Hade du nå mer grejjor till kvar TL förutom stiften?
viiper skrev:Hallå.
Tänkte bara tacka alla för hjälpen förra veckan, har blivit några nätter på sjukan men det får man ta, det kostar att ligga på topp. Var några elaka kommentarer på op.se ang leken uppe i torvalla
Kör lugnt ni som fortfarande håller på. Själv ska jag ta och leta efter en bil i stället så kanske man överlever nästa sommar. uppenbarligen så har man inte riktigt koll på läget än så man får väl ta upp hoj-karriären om några år igen när man vet sina begränsningar...
stefur skrev:Jag åkte faktiskt en halvtimme i dag med slirande koppling
Fast det var ganska tråkigt kan jag säga, över 6000 varv så spann kopplingen så det blev till att puttra runt en stund tills man blev less.
På onsdag kommer nya lameller så då är jag förhoppningsvis på G till 18.30
An3Azz skrev:Jo projektor finnes här om man ska glo på filmen.
de låter skitbra, jag har nog inge tid i veckan men ti nästa träff tar jag med mig en skiva så kan vi fara ti dig å kolla på filmen! den e bara 7min lång men ändå!
CBR_fluffy skrev:An3Azz skrev:Jo projektor finnes här om man ska glo på filmen.
de låter skitbra, jag har nog inge tid i veckan men ti nästa träff tar jag med mig en skiva så kan vi fara ti dig å kolla på filmen! den e bara 7min lång men ändå!
Jepp, inga problem.
Steve R1 skrev:När blir nästa tur? har nytt bakdäck nu, toppfarten ökade med 150 blås.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|