Sporthoj Kalix

Här var det lite stiltje kanske? :) Men jag tjötar vidare om det finns någon Kalixåkare som vill ha ett utflyktsmål -

Sugen på att svänga till det utan att det går i warp speed, vi snackar kurvtagning, landsvägsåka och hur vi reagerar när oförutsedda händelser inträffar? Nu kör vi i SMC tre Knix-dagar med olika teman på Pite dragway i Långnäs, mer info hittar Ni här: http://forum.svmc.se/showthread.php?9045-School-Norrbotten-2014!

Välkomna:)

Finns det intresse för en hoj tur i helgen? Gärna lite senare på dagen då det är svalare?

Är Ni sugna på att träffa snabba, långa, korta, smala, trinda, lugna eller busiga hojåkare, hojåkare på längden, tvären, höjden och bredden så pallrar Ni Er till Storforsens hotell, SMC har sitt riksårsmöte där så det är fullt med folk, partaj och musik på lördagskvällen und so weiter :)

Dags att dra fram den här tråden då allas hatobjekt snabelbilen varit framme igen...

Väg 744, alltså vägen längs Kalixälven från Åkroken upp mot Morjärv har saboterats av snabelbilen någon gång under veckan som gått. Kletiga limrester och stora hopar med lösgrus lite här och där. Jag vet inte om det gäller hela vägen, för jag vände tämligen direkt tillbaka mot Åkroken.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick