Ingen härifrån som kraschade efter Hertsövägen igår hoppas jag?
Aldrig bra att folk gör sig illa (ont ska det göra ibland ), men... föraren född -91 saknar körkort och hojen avställd/körförbud.
http://www.polisen.se/Norrbotten/Ak...12-08-15-0310-Trafikolycka-personskada-Lulea/
Två gånger har jag sett en troligen lite äldre gsxr med krashkåpor utan regskylt körandes från stan ut mot hertsön.
Ok att man kör utan regskylt och lysen men varför köra som ett svin mot rött osv? Är det nån som vet vem det är? Kanske var han som klotade...
Är det den blåa du menar? Isf har jag också sett den ett par gånger körandes som en tokidiot mot rött och fort så in i helvete. Den kom även förbi utanför oss längs cykelvägen, killen hade på som vanliga kläder och en crosshjälm utan skärm. Tror dock det är en gammal R6a.
Blå eller svart och blå. Ingen vidare representant för hojåkare hursomhelst..
Ska till Luleå och inta Statshotellet imorron. Meeen, var ska man gå på kvällen och äta kvällsmat och kanske få ner en öl eller två?
Vill du bara äta gott utan action så rekommenderar jag Köpmangatan 16, fantastisk mat
Verkar vara ett bra ställe, men jag har nog inte så välutvecklade smaklökar att det är värt dom pengarna
Tja, du har ju alltid O´Learys, inget slår deras burgare...
jag har sålt släpet, men köparen vill inte ha skotergrinden fast det är en rejäl sak hopsvetsad av fyrkantsrör. Bra att ha för att underlätta lastning av skoter eller MC på bilsläp. Bortskänkes, först till kvarn i Svartöstan. PM:a mig.
Hittelön till den/dom som kan ge tips så att dom som gjorde en smash and grab på kronanområdet inatt åker fast!
Sprid gärna detta budskapet så dom som inte kan ge fan i andras grejer åker fast..
Polisanmälan är gjord så det går lika bra att lämna tips direkt till polisen.
Och till ni som gjorde det här. Området är kameraövervakat från flera håll så det finns en rätt stor chans att de dyker upp en fin bild på er snart
//Norrland
Vad gjorde dem och vad tog de?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin