Helt rätt linje Jag far upp igen till Luleå den 20:e och då kommer hojen med upp.Fetvadd skrev:2376038Hej!
Har precis flyttat till luleå från stockholm. Ska studera på luleås universitet (civil.maskinteknik) och om jag trivs kommer även hojen upp
Har ni några fina vägar att rekomendera så är det uppskattande=)
//Dennis
gibbles skrev:2380472Förr i tiden var det ju bly i batterierna, men nu verkar det vara guld istället. Iaf. om man ser till priset.
supermoppe skrev:2377753Helt rätt linje Jag far upp igen till Luleå den 20:e och då kommer hojen med upp.
Xyron skrev:2381302Någon som ska köra nått ikväll?
Det ser lite regnlikt ut men vi kan ju chansa, man har ju gråträsk ställModdis skrev:2381679Hade tänkt det
Till Hedenbasen. 9 st hojar med Piteborna, jättekulgibbles skrev:2382335Passerade på Bodenvägen (i bil) strax före 19. Såg ut att vara en hel del folk. Synd att man inte kunde vara med. Nåväl, har precis fyllt batteriet nu så det står och gottar till sig. SV'n är på hjulen imorgon igen.
Vart åkte ni?
Klart du kan hänga med. Brukar vara fler som kör motard.supermoppe skrev:2399288Blir det nån körning imorn? Är väll onsdagar kl 19.00??? Går det att hänga med, med en motard eller går det för fort på rakorna?
Låter bra! Måste ju bekanta mig lite med mc-folket här uppe när jag äntligen fått upp hojen (studerar) .V-Moto skrev:2399299Klart du kan hänga med. Brukar vara fler som kör motard.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|