LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
Xyron skrev:2284989Kom till piteå och kör, ser du en mörk r6a (utan dekaler) så vinka
LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
LILAB skrev:2285029Undra om det inte är den jag sett stå parkerad ganska centralt i Pite några gånger.
Kommer ner till Pite både Lördag och Söndag kanske någon tur under veckan också...
Kör en röd/svart cbr 600 som brukar umgås med minst en orange fz6:a
Xyron skrev:2285409Edit: Vill du ut och köra och hojjen står där, bara knuffa på den lite för då går larmet och då kommer jag ner
Åberg skrev:2286123
Ikväll blir det en zx-12:a och en r1:a ute på skoj iaf
Transport hem från verkstaden i snigelfart efter cykelvägen, hade knatat dit...LILAB skrev:2286308har precis fått dit polarns framhjul, så vi åker ut nu.....
Visst kör du med hjälm i dag...... såg dig allt ute på storheden...
Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo..LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Är vi så svåra? Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettjaV-Moto skrev:2286792Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo..
Som sagt "nemas problemas" att surra me bajkers utanför stan.
Åberg skrev:2287780Är vi så svåra? Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettja
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|