LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
Xyron skrev:2284989Kom till piteå och kör, ser du en mörk r6a (utan dekaler) så vinka
LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
LILAB skrev:2285029Undra om det inte är den jag sett stå parkerad ganska centralt i Pite några gånger.
Kommer ner till Pite både Lördag och Söndag kanske någon tur under veckan också...
Kör en röd/svart cbr 600 som brukar umgås med minst en orange fz6:a
Xyron skrev:2285409Edit: Vill du ut och köra och hojjen står där, bara knuffa på den lite för då går larmet och då kommer jag ner
Åberg skrev:2286123
Ikväll blir det en zx-12:a och en r1:a ute på skoj iaf
Transport hem från verkstaden i snigelfart efter cykelvägen, hade knatat dit...LILAB skrev:2286308har precis fått dit polarns framhjul, så vi åker ut nu.....
Visst kör du med hjälm i dag...... såg dig allt ute på storheden...
Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo..LILAB skrev:2284924Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.
Är vi så svåra? Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettjaV-Moto skrev:2286792Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo..
Som sagt "nemas problemas" att surra me bajkers utanför stan.
Åberg skrev:2287780Är vi så svåra? Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettja
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |