Kemora är färdigt och större delen av Lulefolket är påväg hem. Det var sjukt kul och bra väder 3/4 dagar.
Jisses.......... var ute o körde idag men på väg mot Klöverträsk (från Avan) - glömde jag bort mig och kom in med lite för hög hast mot krönet med efterföljande neeeeeedförsbacke varpå...... weeeeeeeeeee - snacka fartränder i kalsingen.
Dags för lite så man kan lugna ner sig........
Jisses.......... var ute o körde idag men på väg mot Klöverträsk (från Avan) - glömde jag bort mig och kom in med lite för hög hast mot krönet med efterföljande neeeeeedförsbacke varpå...... weeeeeeeeeee - snacka fartränder i kalsingen.
Dags för lite så man kan lugna ner sig........
Den backen är FEEEET
Ja, det måste ju sett ut som när Niklas och Ezzo kommer från restaurangsvängen på kemora...
någon som har en rep bok till 400 exc?, eller husa (är väl samma gaffel) tänkte ge mig på byta packningarna i gaffeln, kollat lite på soes mektips, men ändå...edit tror jag får ta till nån som har mekat isär förut.
Verkar som han har lösningen på allt : ) Fick hjälp på annat håll dock och fick lära mig lite knep dessutom. Tack för tipset iafkontakta "Tede77" så löser det sig...
Hmmm om det är någon som vill ha sin ren slaktad - ring närmaste Guldvinge-ägare
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5026409
Vi var och körde på Hedenbasen i går. En schysst liten bana är uppkonad för både sladdande, slajdande, knäskrap och bakhjulande, skitskoj!!!!
Är det väder på lördag så tänkte vi fara dit igen. Preltid på basen är kl 11...
Det hade varit nått för DräparRsexan. Fast jag vet inte om njurarna håller hela vägen dit. Samt att det tyvärr är det inplanerat Älgtorns bygge nästa helg.
Vi var och körde på Hedenbasen i går. En schysst liten bana är uppkonad för både sladdande, slajdande, knäskrap och bakhjulande, skitskoj!!!!
Är det väder på lördag så tänkte vi fara dit igen. Preltid på basen är kl 11...
Såg bara koner på sidan om igår kväll. Måste komma dit någon gång när den är uppställd!
Fan lät skojj, Fick hoj kortet idag så får nog ta mig en sväng förbi & kika
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |