Sporthoj Luleå

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Sätt in köpesannons på fälgar som dessa, passandes golf el.dyl.
Hittar du idioterna så slå dem, slå dem och sluta aldrig att slå dem...

Pinhead

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
CB1000R -09
Jag är medveten om att detta är Sporthoj :tungan
Men mitt problem gäller fyrhjuligt fordon, nämligen min bil.
Därför provar jag ändå att söka hjälp här i Luleå-tråden.

Plats: Luleå, Porsön

Adress: Porsögården, Vänortsvägen

Tid: Natten mellan 28-29/5

Idag mitt på dagen när jag går ut för att ta min bil och åka iväg en sväng så upptäcker jag att någon/några idioter har varit där under natten och stulit alla fyra hjulen från bilen. Snacka om att man blir förbannad!! :mad: Det är inkastat en gammal plåtfälg under varje sparklåda som bilen sedan är nersläppt på. Kvar under bilen sitter även en garagedomkraft.

Upptäcker senare att även luckan till tanklocket är uppbruten och att tanklocket är borta. Så förmodligen har det även slangats bensin.

fan jag bor också på vänortsvägen och märkte förra lördagen att nån fått för sig att testa hur bra min bil gick att öppna med en skruvmejsel... :mad: tyvärr har man ju inte märkt nått men jag är lika förbannad som du

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Jaha, med tåren i ögat kan jag medela att hojen gick igenom besiktningen med blanka papper i fredags och såldes i söndags. :gråta

(Lugn och fin, jag letar redan en ny)

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös
Jag är medveten om att detta är Sporthoj :tungan
Men mitt problem gäller fyrhjuligt fordon, nämligen min bil.
Därför provar jag ändå att söka hjälp här i Luleå-tråden.

Plats: Luleå, Porsön

Adress: Porsögården, Vänortsvägen

Tid: Natten mellan 28-29/5

Idag mitt på dagen när jag går ut för att ta min bil och åka iväg en sväng så upptäcker jag att någon/några idioter har varit där under natten och stulit alla fyra hjulen från bilen. Snacka om att man blir förbannad!! :mad: Det är inkastat en gammal plåtfälg under varje sparklåda som bilen sedan är nersläppt på. Kvar under bilen sitter även en garagedomkraft.

Länk till bild: http://dl.dropbox.com/u/5241991/DSC01478.JPG

Neeeej fan va surt. Det hemska är att jag och tjejen var påväg hem från islossningen som var på kåren den 29e, såg din bil och sa till frun:"Men fy faaaaan för sånt där, lider med människan som äger bilen"... Fattar inte vem fan som gör sånt, inte precis som att din parkeringsplats ligger gömd? Jag går förbi där minst 4-6 gånger per dag, och allt för ofta även på kvällen. Man tycker ju att nån borde undrat va fan som pågår. Som jag sa till frun när hon undrade varför jag trodde nån snott fälgarna: Ingen ställer ner sin egen bil på en fälg/backen..... Tur att man inte ska bo kvar där allt för länge till..:mad:

Henkew

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
Tenere 660 2011
Hemvändare efter några års pluggande i Kalmar. Tänkte höra om det är någon form av helgkörningar eller annat kul som händer.

AndersHallman

Ny medlem
Gick med
19 May 2007
Hoj
.
Nu när man träffat några få av er tycker jag absolut att det är läge att be om en tjänst! :D

Helgen 26-27 juni, vilka av er ställer upp o hjälper mig o tanten flytta från en lägenhet till en annan inne i stan!? (Tullgatan - Hermelinen) :tummenupp

Fira midsommar, vad är det?!?!?! :confused:

Om det känns mer lockande så kan jag bjuda på nubbe o nudlar, så ni inte jobbar gratis :Bugar

Tycker det är en kanon deal för alla inblandade! :yoparty

Speciellt då vi knappt känner en kotte här i stan! :D

Last edited:

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Kvällstur

Blev en kvällstur för mig, Åkesson, Erik och Johan ikväll. Vi körde Sundomvägen till Råneå fram och tillbaka och sen ut till Brändön en sväng i hamnen. Riktigt kul sväng faktiskt, Sundomvägen var bättre då allt grus var borta men alla gupp och gropar var tyvärr kvar...

Får hoppas på finväder imorn då så att det blir lite onsdagskörning:tummenupp

Bifogat

• DSC03213.JPG
    DSC03213.JPG
    229.4 KB · Visningar: 87

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Samling kl 18 på OK center ikväll i vanlig ordning då:tummenupp

Är det ingen som hinner till exakt kl 18 så brukar det ju inte vara nått problem då vi alltid hittills har varit rätt sena med att komma iväg ;)

Norqen

Oslagbar
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1 -98
Någon som vet var jag kan hitta stålomspunna bromsslangar i Luleå, eller är det bättre att köpa på nätet?

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...