Sporthoj Luleå

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Någon som vet var jag kan hitta stålomspunna bromsslangar i Luleå, eller är det bättre att köpa på nätet?

Hydraulikmontage efter Betongvägen 28 på Storheden funkar oxå. Dom gör slangarna medan man väntar

Norqen

Oslagbar
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1 -98
Hydraulikmontage efter Betongvägen 28 på Storheden funkar oxå. Dom gör slangarna medan man väntar

Jag fixade mina stålomspunna på Hydroscand som ligger i samma byggnad som Laitis på gaveln så dom kan jag rekomendera:tummenupp

Tack för snabba svar! :tummenupp
Antar att man får montera lös slangarna och åker dit med dem då? Hur mycket tar de för att göra ett par?

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Tack för snabba svar! :tummenupp
Antar att man får montera lös slangarna och åker dit med dem då? Hur mycket tar de för att göra ett par?

Har dom bara hemma rätt kopplingar och slang som du behöver tar det bara nån minut att fixa slangarna. Men ring dit först och kolla så att dom har rätt grejer hemma så att du inte monterar lös först, inte så kul att vara stående med hojjen eller montera och lufta i onödan för den delen heller:)

Slangar fram kostar nog runt 700 spänn skulle jag tippa på, kanske kan bli lite billigare oxå om du har tur.

Obblan

obblan
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
busa
Tjenare !
Är det på onsdagar ni brukar träffas och köra ??
Bor i gammelstad och tänkte höra om det bara är att dyka upp och hänga med eller ?
Heter förresten Micke och kör en -08 Busa. Vore kul att köra med någon eller några :)

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Hojlös
Tjenare !
Är det på onsdagar ni brukar träffas och köra ??
Bor i gammelstad och tänkte höra om det bara är att dyka upp och hänga med eller ?
Heter förresten Micke och kör en -08 Busa. Vore kul att köra med någon eller några :)

Tjabba!

Vi samlas kl 18 på OK center i stan varje onsdag om det inte regnar och alla som vill komma är välkomna:) Sen brukar jag och några andra även skriva här om det blir körning nån annan dag än just onsdag, så bara kika här eller skriva här om du är sugen på körning när det är finväder:tummenupp

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Någon som har en offroadhoj och är intresserad av en offroad-tur på 20milx2 med övernattning på lite mindre än en månad?
49% grusväg, 29% stigar/skogsväg 15% asfalt, 7% sand?

PMa om intresserad!

Och ja, jag ska ta fram landsvägarn snart... ;)

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Finns ju dynamit..:D Men hoppas du fick sönder den iaf.

Nä, vi borrade i 30 minuter och skapade ett 40 mm djupt hål så vi gav upp. Fick rigga med spännband och ett spett och släpa upp skiten för trappen, ingen lek...

...sen hade vi en till sten som var ännu något större... pust!

Men nu är det snart gjutning och då börjar det se bättre ut:)

_rills_

Guest
har ni onsdgaskörning som vanligt idag? kanske kommer från boden om man ids

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...